Emaitzak: 7
2002 | ||
Urte horretako udaberrian Deustuko Unibertsitateko Euskal Kultur Mintegiak Enseiucarrean kaleratu zuen. Euskara hutsezkoaldizkari | horrek gizarte zientzien esparru guztiak jorratu nahi zituen. Urte bereansortu zen Euskararako Errektoreordetza. | |
Programa horietan ikuspuntu ugari hartzen dira gogoan; ez soilik ikuspuntu politikoak, bakearen lorpena aldaketa sakona exijitzen dueriprozesu luzea baita. Horregatik, prozesu | hori gizarte zientzien ikuspuntutikaztertzen da, bereziki bakearen alde etikoak eta filosofikoak kontuan hartuz.Lkastaro horietan parte hartzen duten ikasleen kopuruak oso aldakorrak dira, unibertsitate batetik bestera. Normalean ikastaro horietan matrikula asko murriztenda (20 bitarteko ikasle kopurua izaten da ohikoena). | |
2007 | ||
Gizarte ezagutzaren garapena delako ikerketa eremuak garrantzi handiahartu du garapenaren psikologiaren arloan, gaiaren interesagatik ez ezik, ikerketaeremu | horrek gizarte zientzien irakaskuntzan duen aplikagarritasunagatik ere (Delval, 1981). Horren adierazle da azken urteotan gai horren inguruan eginikoikerketa kopuru handia. | |
2011 | ||
Nazioarteko politikan, hobeki esan, estatuen arteko? aho batez onartua. Estatuen nazio eskubideak gutxiengo nazionalen gainetik ezartzen dituen ideologia juridiko ofizialaren efektu | hori gizarte zientzien bazka bihurtu da. Bat egin dute botereak eta gizarte zientzien paradigmek. | |
2018 | ||
Natura zienPaula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko hizkuntzak biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia tzietan oinarrizkoa den printzipio | hori gizarte zientzietan frogatu beharreko hipotesia da. Tresna bat inbariantea da probak neurtzen duen ezkutuko aldagaian —komunikazio konpetentzia, gure kasuan— maila berdina dutenei puntuazio berdina ematen badie (Elosua eta Hambleton, 2018; Meredith, 1993). | |
2022 | ||
Zientzia sozialek erakusten digute arazoen iturburua egiturazkoa dela, lehen begiratuan norbanakoaren arazoak iruditu arren. Norbaitek esan dezake | hori gizarte zientzia onak edo filosofia onak egiten duela, eta ados nago baieztapen horrekin. Baina hori beste eztabaida bat da: | |
Azken finean, maskulinitatea ulertzeko psikoanalisiak balioa eduki dezake baldin eta gai bagara nortasunaren egitura eta desiraren konplexutasunak aditu, eta aldi berean harreman sozialen egitura konprenitzeko, azken horren kontraesan eta dinamikak barne. Behaketa | horrek gizarte zientzietara garamatza zuzen zuzenean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
ELKAR | 2 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori gizarte | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori gizarte zientzia | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |