Emaitzak: 5
2002 | ||
Orain proposatzen den hizkuntza politikak egoera | hori gainditu nahi du, ikasle guztiak estrategia komunean integratzeko. Politika horrek, unibertsitateaurreko etapetako hezkuntza prozesuan egindako ahalegina finkatu etasendotzen du, eta unibertsitarioak XXI. mendeari aurre egiteko prestatzen ditu, beren kulturan oinarrituta eta nazioarteko harremanetarako irekita. | |
2007 | ||
Bi sistema horiek sortu eta gero, beren kabuz, besterik gabe, harremanetan hasiko zirela uste zen, baina enpresa txiki eta ertainen kasuan (EBkoenpresa gehienak horrelakoxeak dira), neurri handi batean, usteak ustel gertatudira. Arazo | hori gainditu nahian, ezagutzaren sorrera eta aplikazioa zuzenkiagolotzen dituen cluster ikuspegia indarra hartzen ari da. Hala ere, arazoa harago doa, eta aurrera egitekotan, enpresari (erakunde den aldetik) nahiz ezagutza sortzekoprozesuari gertuagotik begiratu behar zaie. | |
2008 | ||
Alderdi figuratibo eta hautematezkoaren eta eraikitzailearen arteko kontrajartze | hori gainditu nahi dugu guk. Hala ere, pentsatzen dugu, Haur Hezkuntzan garrantzi handiagoa eman behar zaiela idazketaren alderdi eraikitzaileak azpimarratzen dituzten proposamenei; Lehen Hezkuntzako Lehen Zikloan, berriz, Haur Hezkuntzan baino garrantzi handiagoa eman litzaieke formen ekoizpenari eta grafiaren traiektoriari, alderdi eraikitzaileak ahaztu gabe. | |
2011 | ||
Beraz, 80ko hamarkadan euskararen garapena unibertsitatean bertako euskaltzaleen ekimenean oinarritzen zen nagusiki. 90eko hamarkadan, berriz, | hori gainditu nahian plangintza bat diseinatu zuen Euskara Batzordeak. Euskara Batzordeko kideetako asko 80ko hamarkadan beraien departamentu eta ikastetxeetan euskarazko irakaskuntza ezartzeko ekimen desberdinetan ibilitakoak ziren. | |
2015 | ||
Lege horren arabera, sorburu hizkuntzako UFak beste UF batez itzulibeharko lirateke xede hizkuntzara (Farp 2006). Dogma fraseologiko | hori gainditu nahi izan dugu gureikerketa lanean. Nola itzuli litzatekeen aztertu baino, gure helburua nola itzultzen den deskribatzea izan da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
hori | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hori gainditu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori gainditu nahi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |