Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2008
‎• Biztanleek orok hizkuntza hori ezagut dezaten, hizkuntza nagusiaren pare?
2009
‎Uste nuen Ibañetak alde horretatik piztuko zuela eztabaida, eta eztabaida horren ondorioa izango zela gure gizarteak onar zezan borroka armatuaz mintzatzea argi eta garbi. Baina lortu duguna uste dut izan dela obra eder bat egitea, lortu dugu erakustea benetan Larzabalengan klasiko bat dugula antzerkian, merezi duela gizon hori ezagutu dezaten antzerkia maite dutenek, lortu dugu ere talde lan bat egitea... Baina ez dugu lortu nire helburu nagusia zena, eztabaida piztea.
2011
‎Gero, lan hori institutu osoan eman zen ikustera. Baliagarria gertatu zen beste ikasleek errealitate hori ezagutu zezaten.
‎Batetik bestera, jarraibidearen garrantzizkoena da ikasleak modu uniformeagoan idazteko balio duela, paperak markatzen baititu bai idazketaren oinarri den lerroa, bai gainditu behar ez dituen goiko eta beheko mugak. Ikasleak arau hori ezagut dezan saiatu behar da, idazketa lanak egiten dituenean aplika dezan. Arkatza ondo hartzea Idazteko tresnari eusteko modua funtsezkoa da emaitza nahi dena izan dadin.
2015
‎Apez horrek ditu ainitz eskola eta geriza etxe sortu. Karia hortarat, eskoletako haurrek pertsona hori ezagut dezaten, heien familiek eta lagunek ere, bai eta inguruko jende guziek, antzerki bat asmatua izan da bizi izan den lekuetan. Bainan antzerki hori ez da barne batean emana izanen, baizik kanpoan, eta begiraleak dira mu^ituko, oinez edo errotadun aulkian.
2016
‎Liburuak irakurtzen dituenak, onak edo txarrak izaki, beti omen dauka zeresanik, on edo txarrik, elkarrizketa hobeak ematen omen ditu, edo hala irakurri berri nuen, nahiz eta nik asko ez sinetsi. Horra edukazioa berriro, beti bueltaka neragoion asuntua, ezezagun batekin itxarongela batean edo trenean eguraldiari buruz hitz egitea oso ideia ona eta aproposa dela irakurri nuen behin, nahiz eta ergela iruditu, azken batean horren asuntu xume eta sinple bati buruz pertsona batek nola hitz egiten duen edo zer hitz darabiltzan, horren arabera ezagutu genezake zer nolako hezkuntza eta kultura duen, eta hemendik abiatuta asma genezake gerorako elkarrizketak norantz eraman.
2021
‎" Eta, zergatik ekarri dizkizuet gaur haikuak? Ba azpigenero hori ezagutu dezazuen, eta jatorria Euskal Herritik kanpo edukita ere, euskaraz haikuak idazten dituzten bertako idazleak egon badaudela ezagutu ditzazuen, baita idazle horiek nortzuk diren ere. Era berean, genero eta testu laburrekin ari gara, eta haikuak horretan kokatzen dira, eta poesia diren heinean, poema musikatuekin ere zelanbaiteko lotura gordetzen dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia