Emaitzak: 5
2007 | ||
SEPAReko tabakismo arloko Carlos Jiménez Ruiz doktoreak azaldu duenez, tratamendua egokia izan dadin, erretzaile ohi izateko hautagaiak gai izan behar du nikotinaren ordezkoekin batera tabakoaren kontsumoa gutxienez erdira murrizteko lau hilabetez. Hori horrela da, aditu horrek dioenez, “egin diren azterketek frogatzen dutenez, denbora | horretan erdira jaisten jarraitzen duten banakoetan, erretzeari uzteko probabilitatea handitu egiten da jarraipen urtearen ondoren”. Metodo horrek, bere malgutasun handiagoari esker, uzte portzentajea handitu dezake; gaur egun, profesional baten eskutik egiten denean,% 30 egiten da tratamendua hasi eta sei hilabetera. | |
2008 | ||
bideojokoak, MySpace edo Facebook bezalako sare sozialak eta YouTube edo Wikipedia bezalako datu trukerako plataformak, Asociación Multisectorial de Empresas Española de Electrónica y Comunicaciones ek (Asimelec) Sociedad de Información para Estado elkartearekin lankidetzan egindako 2008ko Eduki Digitalen Industriaren lehen txostenaren arabera. Musikari dagokionez, lanak gogorarazten du negozio horrek 531 milioi euro sartu zituela 2003an, eta kopuru | hori erdira jaitsi zela lau urte geroago (276 milioi). Negozioaren beherakada hori ez zen konpentsatu on line egindako musikaren salmentarekin; 2007an 28 milioi euroko irabaziak izan zituen. | |
2010 | ||
Nicolás Zabo Zamorano 18 eta 24 urte bitarteko Espainiako gazteen %31, 2k ez du osatu betebeharren osteko bigarren hezkuntza Hezkuntza Ministerioaren azken datuen arabera, 18 eta 24 urte bitarteko Espainiako gazteen %31, 2k ez du osatu betebeharren osteko bigarren hezkuntza. Kopuru handi hori, Europako batez bestekoa(% 15) baino askoz handiagoa, gure herrialdeko prestakuntzaren arloko erronka nagusietako bat da gaur egun, eta 10 urteko epean tasa | hori erdira jaistea proposatu da. Eskola porrotari aurre egiteko, administrazioek, azken urteotan, hainbat programa jarri dituzte abian, gazte horiek hezkuntza sisteman berriz txertatzeko, eta gazte horiek oso goiz uzten dute hezkuntza sistema. | |
2014 | ||
Nekazaritza, Elikadura eta Ingurumen Ministerioak (MAGRAMA) zenbait neurri sustatu ditu zifra | hori erdira jaisteko 2020. | |
2015 | ||
Honen arabera: Osasunaren Mundu Erakundea (OME), eguneko azukre kontsumoa ez luke guztizko kaloria ekarpenaren %10 gainditu behar. Are gehiago, entitateak ekarpen kaloriko | hori erdira jaistea bakarrik% 5 – azukre ingestearen, gorputzaren pisuaren eta hortzetako txantxarraren arteko erlazioa kontuan hartuta. Datu horien arabera, mahaiko azukrea, litxarreriak, gozokiak, gozokiak, gominolak, opilak eta gozokiak, besteak beste, noizean behin eskaini behar zaizkie haurrei, ohiko eredu dietetikoaren parte izan beharrean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hori erdi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori erdi jaitsi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |