Emaitzak: 6
2002 | ||
Zergatik ez ote zetorren udaberria? Erabat kezkaturik, galdera | horri erantzuna ematen saiatu zen gau eta egun. Ez emazteari, ez seme-alabei ez zien kasu zipitzik egiten, eta haiek, haserretu eta alde egin zuten etxetik. Juan Serafinek sentitu zuen, baina laster pasa zitzaion pena. | |
2006 | ||
zein dira eta nola lortu daitezke bizitzarako beharrezkoak diren konpetentziak? Galdera | horri erantzuna ematen saiatzen ari dira hainbat herrialdetan, baina gaia nahiko berria da eta ez dago eskarmentu nahikorik bizitzarako konpetentziak eta betiko ikas arloak ondo uztartzeko. Argi dago curriculumaren ohiko formulazioak, kontzeptuzko ezagutzetan oinarritutakoak, ibilbide luzea duela eta formulazio errazagoa duela, baina diziplinei buruzko ezagutzak barneratzeko bakarrik balio du, ez bizitzarako prestatzeko. | |
2010 | ||
Bi programazio ezberdin prestatu dituzte arduradunek; alde batetik 2 -4 urte bitartekoentzat eta beste bat, 5 -8 urte dituztenentzat.Errepikapenez ikasiz2 eta 4 urte bitarteko haurrek" gauzak errepikapenaren eta imitazioaren bitartez ikasi, barneratu eta osatzen dituzte" azaldu digute arduradunek. ...apaindegi batekin; etxearen txoko ezberdinak" nolabait errealitate eta egunerokotasun horretan ematen diren momentuan errepikatzeko aukera eskainiz". Jolasetan oinarritzen da beraz txikienentzako programazioa, baina eskulanak eta tailer ezberdinak, sukaldaritzak adibidez ere bere lekua du.Jakin-min handia5 eta 8 urte bitarteko haurrak" mugituagoak dira, jakin-min handiagoa dute eta | horri erantzuna ematen saiatu behar gara programazioa lantzen dugunean". Eginkizun berrietan hasten dira, kirolean adibidez. | |
2014 | ||
Anjel Lertxundi | horri erantzuna ematen saiatzen da eta horretarako Rosarengorputz sinbolikoaren ikerketa lakaniarraz baliatzen da. Horretako, bigarren literaturpertsonaia lantzen du, Rosaren psikiatra, zeinak terapiaren bidez ikusi nahi duenzein arrazoik eramaten duen Rosa (jipoitua) bere senarra tratu txar emailea (Tomas) akabatzera. | |
2018 | ||
Feminismoak lan izugarria egin du gauzen ordena naturala desnaturalizatzen, eraikitako uste eta sinismenen aurka borrokan, behin eta berriro zergatik galdetuz eta galdera | horri erantzuna ematen saiatuz. Edertasunaren kanonaren kontra egin duen borroka, egiten duena, izugarria da, esate baterako. | |
Ez da galdera erreza, eta ez dut uste orrialdeotan erantzun osoa, eta itxia, emango dugunik. Edozein modutan, hori izan beharko zen gure asmoa, eta galdera | horri erantzuna ematen saiatuko gara hurrengo orrialdeotan. Horretarako, kapitulu hau bi zatitan egituratuko dut: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
horri | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori erantzuna eman | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori erantzuna eman saiatu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |