Emaitzak: 6
2010 | ||
Bigarrena Aiako Harriako Parke Naturalean (6.913 ha) Abad et al. ek (2003a) bidaia kostuaren metodoa erabiliz egindako aisialdi eskariaren balorazioa dugu. Lehen pauso gisa, NEB | horretako erabileran eragiten duten faktoreak identifikatu dira. Informazioa telefonoz egindako 427 galdetegiren bitartez lortu da eta analisia estatistika deskriptiboko tekniken bitartez egin dute (Abad et al., 2003b). | |
2014 | ||
Ondorioz, esan daiteke, bai euskararen erabilera orokorrean eta bai euskal kultur praktikaren kasuan, hizkuntzaren kasuan (hau da, euskararen erabilera orokorrean), hizkuntza horren ezagutzak, hizkuntza | horren erabileran eragiten duela, eta alderantziz ere bai. Kulturaren kasuan ere, kultura horren ezagutzak kultura horren praktikan eragiten du, eta baita alderantziz ere. | |
2015 | ||
Erabileran zer esanik ez, larriena hori litzateke. Pertsonen arteko harremanetanzerbitzua eskaintzen den kasuan, | horrek erabileran eragin bat izango luke. Hizkuntza paisaian ere, badakigu neurri zuzentzailerik hartzen ez baldin bada horrek eragin bat izango duela gune horretan, eta euskarako eskaintzari dagokionez ere, eragina izan dezake. | |
2022 | ||
Horiek hala, begi bistakoa da amoniakoak eta | horren erabilerak eragin handia izan dutela XX. eta XXI. mendeetako segurtasun militarrean, elikagaien ekoizpenean eta bioerregaietan. Erabilera horrek, baina, ondorio kaltegarriak izan ditu ingurumenean, eta, gainera, nazioarteko desoreka are gehiago sustatu du. | |
Aurrera begiraLakuntzan" erronka polita" dutela diote," ezagutza maila oso altua da, eta | horrek erabileran eragitea posible egiten du". Garrantzitsutzat jo dute" haur eta gazteen erabilera indartzea eta mantentzea. | |
2023 | ||
ikasgelarako harrera plan honen programazioak lehenengoan zuzen zuzenean eragina izateaz gain, harago joan nahi du, eta euskararen erabileran, harremanen eta testuinguru kulturalaren –euskal kulturaren– atxikimendu emozionaletik abiatu nahi du. Horretarako A1 eta A2 faseen aurretik kokatuko litzatekeen jarduera multzoa proposatu du, hizkuntza ikasteko eta | horren erabileran eragina izateko, haurraren oreka emozional eta testuinguru sozial, kultural eta linguistikoan motibazioaren bitartez zerikusi handia izango duena. Esan genezake, bada, A1 maila eskuratzeko prozesuan modu egokian sartzeko zubia eta ondorengo errepidea dela proposatzen dena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori erabilera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori erabilera eragin | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |