Emaitzak: 3
2013 | ||
Azterlan honetan ikusi ahal izan dugu, Sainz eta Sagastak (2005) diotenaren harira, unibertsitate mailan eta CLIL metodologiaren baitan gauzatutako hezkuntza testuinguruan, irakasleak darabiltzan estrategia diskurtsiboek eta sustatzen diren jarrera komunikatiboek eragin zuzena dutela gelan ematen den ikaste irakaste prozesuan. Ikerketa honek azaleratzen du irakasleak erabiltzen dituen estrategia diskurtsiboak eta jarrera komunikatiboek sustatzen duten giroa zuzenean itsu itsuki daudela lotuta ikaste irakasteko moduaren gainean eraikita daukagun kontzepzioarekin (Coll eta Onrubia 2001), nahiz eta ikerketan, irakasleari gauzatutako elkarrizketan | horren ebidentzia zuzenik jaso ez den. Litekeena da irakaslearen aldetik ebidentzia jaso ez izana, Cuadrado k (1993) dioen bezala, irakasle gehienak ez direlako kontziente gelan martxan jartzen dituzten komunikazio mekanismoez eta ez dituztelako estrategia horiek ezagutzen. | |
Erreferen tziazko marko sozialean eta testuinguruan oinarritzen diren estrategiei nolabaiteko lotura aurkitu zaie erreferentziazko marko berariazkoarekin. Irakasleak aurretiaz landutako edukiei une oro erreferentzia egiten baitie, modu zuzenean formulatutako esapideez baliatuz edota zeharkako ekarpenen bidez. | Horren ebidentzia, esaterako, galderak formulatzerako unean nahiz ikasleei egin beharreko ataza zein den adieraztean ikusten da. | |
2019 | ||
Erresilientetzat4jo ahal izateko, landa komunitateek krisi endogenoak zein exogenoak gainditzeko eta abagune sozioekonomiko aldakorretara egokitzeko gaitasuna erakutsi lukete (Curtis, 2014). Baldintza | horren ebidentzia arkeologikoa egun arte iraun duten okupazio sekuentzia jarraietan isla liteke. Hala, faktore aloktonoen menpeko subjektu pasibo gisa baino areago, landa komunitateen erreakzio eta egokitzapen gaitasunaren ikerketak gizatalde hauen izaera dinamikoa azpimarratzen lagundu luke, historiografiak sarri ukatu izan dien protagonismoa eskainiz (Johnson, 2007). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ebidentzia | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ebidentzia arkeologiko | 1 (0,01) |
hori ebidentzia zuzenik | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |