Emaitzak: 6
2005 | ||
Formularen arabera, x norabidean gertatzen den bero fluxua (qx) norabide | horretan distantzia unitatean gertatzen den tenperatura aldaketaren magnitudearekiko (dT/ dx) proportzionala da. k proportzionalitate konstantea konduktibitate termikoa da eta material bakoitzaren ezaugarri propioa da. Beraz, distantzia ezagunera dauden (x2 x1) bi puntuen arteko tenperatura ezberdintasuna neurtuz (T2 T1) eta, beste alde batetik, materialaren konduktibitate termikoa (k) ezagutuz, bero fluxua zehatz daiteke: | |
2006 | ||
Ondoko taulan aukeratutako zenbait astro ageri da, Lurretik astroetaraino dagoen gutxi gorabeherako distantziarekin batera. Distantziak unitate berezietan adierazi dira, ez baita erraza | horren distantzia handiak unitate arruntez adieraztea. | |
2009 | ||
| Horrek distantzia eskatzen du, hoztasuna. Ez du esan nahi kazetariek ezdutenik inorenganako sinpatiarik izan behar. | |
2011 | ||
Pentsamendu intzestuosoa gauzatuko den beldurrean oinarritzen da zikiramendu herstura. Osagai fobikoei esker objektu intzestuosoarekiko kontaktua ekidin daiteke, objektu | hori distantzia egokira mantenduz. Histerofobikoaren kasuan errepresioak ez du erabateko arrakastarik izaten. | |
2012 | ||
Animaliak, beraz, Descartesen erara ulertuta, ez du gaitasunik «ni»aadierazteko, bere aktualitate puru edo existentzia huts | horretatik distantzia hartzekoeta bere burua izendatzeko. Autoerreferentziarako gaitasunari buruz ari gara beraz.Ez du gaitasun deiktikorik, eta hori da azken batean arima arrazionalaren, subjektumodernoaren, konstituziorako beharrezko baldintza, bere baitatik distantzia hartzekogai izatea eta bere burua seinalatzea, ez gorpuzdun izaki baten moduan, baizik etaarima moduan, bizitza materialaren aurrekoa den zerbaiten moduan. | |
2015 | ||
Azpimarratu beharra dago, honi dagokionez, beste hainbat ikerketatan ereemaitza beretsuak lortu direla (ikus, esaterako, Barkhuus, 2009). Gure ustea da, Callejok (2010eta 2012) ondo azaltzen duen bezala, gaztetxoak ez direla askatasunez mintzatu ikertzailearekin, nerabezaroak berak duen izaeragatik (pertsona heldua da ikerlaria, ezezaguna nerabearentzat, eta | horrek distantzia berezkoa ezartzen du nerabearen eta ikerlariaren artean), are gehiago, lagun taldeko harremanez edota gatazkez hitz egin nahi bada gaztetxoekin. Horrez gain, nerabeabere ingurune sozialaren parte bada ere, ez du zertan kontziente izan behar talde eraginenexistentziaz, eta gainera zailtasunak izan ditzake maila honetako elkarrizketei aurre egiteko.Horregatik guztiagatik, uste da nerabeek ukatu egin dutela talde eragina dagoenik haienkontsumoan edo, beste barik, ezjakintasuna dutela gaiaren aurrean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hori distantzia | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori distantzia berezko | 1 (0,01) |
hori distantzia egoki | 1 (0,01) |
hori distantzia eskatu | 1 (0,01) |
hori distantzia handi | 1 (0,01) |
hori distantzia unitate | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |