2007
|
|
“haurrak ikuspegi zabalagoa hartzeko moduan daude, talde lanari, bilera edo batzarren funtzionamenduan parte hartzeari eta gizarte ohiturei dagokienez hartutako ohiturak gainditzeko”. Gainera, arlo
|
hori
bigarren hezkuntzarako trantsizioa prestatzeko entrenamendu gisa egokia dela azpimarratzen du. Irakasgaiaren edukiak, etapa honetan, gutxienez ere 50 irakastordu izanen ditu.
|
2009
|
|
Hala ere, Helduentzako Bigarren Hezkuntza (ESPA) berariaz diseinatuta eta antolatuta dago ikasle profil horretarako, ikasketak beste jarduera batzuekin bateratzeko eta ikasketak bi urtean bakarrik amaitzeko.
|
Horrek
Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua emateko eskubidea ematen die.
|
2011
|
|
hizkuntza kodeez jabetzea; alor akademikoan ikasi dena burutzeko zenbait eremu egotea; eta hizkuntzak ikasteko jarrera lagungarriak egotea. katalanarena bezalako gutxitze prozesuetan, gazteek zailtasunak topatuko dituzte lehenengo bi oinarrietan, ez baitituzte katalana erabiltzeko nahikoa erabilera eremu izango eta gutxitutako hizkuntza aurreiritziez eta jarrera negatiboez inguratuta biziko baitira. Joanek dioenez, irakasleek ez dute informatzaile hutsak izan behar, eta ideia
|
hori
Bigarren hezkuntzan hizkuntza jarrerak jorratzeko moduari buruzko lan batean garatzen du. Beste atal batean, hizkuntzakoordinatzaileek Bigarren hezkuntzan eta Batxilergoan duten papera aztertzen du. hirugarren kapituluan, ikasleen hizkuntza gaitasuna neurtzeko elementu orientatzaileak ematen ditu.
|
2012
|
|
c) HSAOLren aldia(): denbora tarte
|
horretan
bigarren hezkuntzako merkatuan Anaya Haritza argitaletxea nagusitu zen eta haren testuak hedapen handienetakoak izanik laginean sartu ditugu.
|
2015
|
|
Funtsezko gaizki ulertu
|
hori
Bigarren Hezkuntzan ere gerta daiteke, baldin eta irakasleak ongi bereizten ez baditu propietate matematiko baten ilustrazio eta frogapen momentuak (12 orrialdea). Propietate matematiko bat frogatzeko asmoz, irakasleak ikasleari aurkez diezaioke propietatea ilustratzen duen eraikuntza bat.
|
2020
|
|
Antzerki graduatu horiei titulazio
|
horrek
Bigarren Hezkuntzan antzerkia irakasteko balio izango die, orain arte arte dramatikoko ikasgaia eskaintzen zuten hainbat institututan ikastordu horiek hizkuntzako irakasleek betetzen baitzituzten. Modu horretan, antzerki profesionalei lanerako beste aukera bat egokitzen zaie eta, aldi berean, antzerkiaren ikasgaia aukeratzen duten gazteei arte eszenikoak seriotasunez landuko dutela ziurtatzen.
|
2021
|
|
Post sobietar urteetan, herrialdearen politika linguistikoaren helburu nagusia ukraineraren erabilera arlo guztietan bultzatzea izan da. purua izugarri jaitsi da 1995etik gaur egun arte: adibidez, 1999/ 2000 ikasturtean mota
|
horretako
bigarren hezkuntzako eskoletan ikasleen% 30 zeuden matrikulatuta (Korjakov, 2002); 2005/ 2006 urterako (Giger eta Sloboda, 2008)% 23, eta 2020/ 2021ean,% 19,25 Bielorrusiera ama hizkuntzatzat duten pertsonen kopurua ere gero eta txikiagoa da: 1999ko erroldaren arabera, bielorrusiar etnikoetatik% 85,6ren ama hizkuntza zen bielorrusiera; hogei urte beranduago, berriz,% 61,2rena besterik ez6 Horrez gain, bielorrusiar erroldetan etxean normalean erabiltzen den hizkuntzari buruz galdetzen da, eta bielorrusieraren erabilera oso apala seinalatzen dute azken datuek:
|