Emaitzak: 8
2011 | ||
Harreman eredua da. Afektuak edo maitasunak familiaren hezkuntza jarduera sustatzen du; are gehiago, familiaren arteko harremanen motortzat har daiteke, eta motor | horrek bide onetik eramaten ditu exijentziak eta tirabirak. Afektua eta exijentzia ez dira bateraezinak; izan ere, haurrek ez dute beti bereizten zer dagoen ongi eta zer gaizki, zer den arriskutsua eta zer ez, eta zer den baliagarria eta egokia beren garapenerako eta zer ez. | |
Armairuaren beheko oinarria lirretik 0,50 m eta 1,50 m arteko altueran egotea komeni da. Beheko oinarri | horretatik bide publikoko puntu egoki batera, zorro bat sartu behar da horman, oro har, plastiko zurrunekoa (adibidez PVC)?, hala, sarrerako giltzarekin zuzeneko lotura duen polietilenozko hodia errazago sartzeko. | |
Oro har, sexu harremanen bidez kutsatzen da, baina ez da | hori bide bakarra: protozoo honek zenbait ordu iraun ditzake eskutrapu batean edo azpiko arropan, baldin eta heze badaude, eta, horrela, beste pertsona bat kutsatu. | |
2012 | ||
Egoera kultural eta politikoak | horretarako bidea emanda, azken urteotan museo proiektu garrantzitsuak bultzatu dituzte bai erakunde pribatuek, bai publikoek. | |
2013 | ||
kontaktuan jartzea. Kasu horretan, metalezko karkasak potentzial diferentzia bat hartuko du lurrarekiko, eta lurrerako korronte bat sortuko da baldin eta | horretarako bide itxi bat aurkitzen bada. Hargailuak lurrerako hargunea baldin badu, akats intentsitatea hartan barrena ibiliko da lurrerantz. | |
2016 | ||
ingurumen hezkuntzako proiektuak sartu edo indartu egin ziren ikastetxeetan, irakasleek prestakuntza eta aholkularitza izan zuten, material didaktikoa eta lagungarria sortu zen, hezkuntza berriztatzeko jardunbideetan ikerketa eta esperimentazioa gauzatu zen... Hezkuntza erakundeak ingurumen hezkuntzaren bizitasun eta garrantziaz jabetu ziren, eta zehar lerro gisa azaldu zen gaia 1992ko curriculum berrian, ingurumena ulertzeko konpetentzia indartzeko asmoz; | horretarako bideak honako hauek ziren: ezagutza, kontzientzia eta sentsibilizazioa; ekiteko eta parte hartzeko gaitasuna; arazoak igarri, aurreikusi edota konpontzeko trebetasuna. | |
2017 | ||
Horrek esan nahi du, batetik, ez dela zalantzarik egon behar zer adierazi nahi duen, eta bestetik, ezin dela izan dagoeneko badauden beste diseinu batzuen berdina. | Horretarako bide bat da zure inguruan testatzea; zure lagun eta hurbilekoei logoa erakutsi eta zer ulertzen duten galdetzea. | |
2018 | ||
Ondoren, kontziliazio ekintza bat egingo du, edo bat baino gehiago baina maila apalagoan. Lehenengo pauso apal | horrek bide ematen dio kontrakoari elkarrekikotasun ekintza bat martxan jartzeko. Kontrakoak etsaitasunez erantzuten badu, beste aldeak antzera erantzun behar du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 8 (0,05) |
Lehen forma
horretarako | 3 (0,02) |
horrek | 2 (0,01) |
Horretarako | 1 (0,01) |
hori | 1 (0,01) |
horretatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori bide | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori bide eman | 2 (0,01) |
hori bide bakar | 1 (0,01) |
hori bide bat | 1 (0,01) |
hori bide honako | 1 (0,01) |
hori bide itxi | 1 (0,01) |
hori bide on | 1 (0,01) |
hori bide publiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |