Emaitzak: 9
2014 | ||
komikiak, jarduera fitxak, marrazki bideoak, lehiaketak eta elkarrizketak. «Haur eta gurasoek proiektuari buruzko informazioa jasotzen dute Javier Marsa, baina, haurren kasuan, informazio | hori beren hizkuntzara egokituta dago, eta jarduteko, idazteko, pentsatzeko eta hausnartzeko eskatzen du, baita mundua nola funtzionatzen duen eta hobetu ote dezaketen ere. . Material guztiak postaz bidaltzen dira eta proiektuaren web orria. Adrinatzearen kostua 16 eurokoa da hilean. | |
2016 | ||
Jatorrizko biztanleria oro har elebakarra da, eta etorkinek ez dute bertako hizkuntza ondo hitz egiten. | Horrek berez hizkuntza mugak dakartza. Hizkuntza eta osasun arreta lotzen dituen literatura medikoa eremu horietan sortu da batez ere. | |
Beraz, ez da harritzekoa 1946ko gazteek, tokiko aldaeraren bat jatorriz hitz egiteaz gain, hizkuntza eredu baten erreferentzia gutxi gorabehera estandarizatuaz eta, nola edo hala, prestigiozkoaz jabetzea. | Horrek beren hizkuntza kontzientzia sendotu zuen. Sendotze hori beren oinarrizko irakaskuntza mailatik zetorren, hain zuzen, eta garai hartan garbiki hiritarrak ziren jarraibide soziokultural zehatz batzuekin zetorren bat. | |
2022 | ||
Ezintasun politiko ekonomikoak galegoen hizkun  tza eta kulturaren sendotasuna ahuldu, eta bigarren mailako kultura izatera kondenatzen dute. Ezintasun | horrek beren hizkuntza eta kultura gutxiestera eramaten ditu. | |
2023 | ||
Ikasleek ikasketa prozesuan gozatzea oso garrantzitsua da, bertsolaritzaren oinarrizko ezagutzak barneratzea eta | horren bidez beren hizkuntza komunikazioa lantzea bezainbeste. Ikasprozesua gustagarria suertatzeak ikaslearen motibazioan eragin zuzena du, eta motibazioa ezinbestekoa da norbanakoaren zein taldearen hizkuntza jarreran eragiteko. | |
Komunitateetan harridura eragin zuen ikusteak kitxuaz idazteko ez dagoela inolako arazorik. Eragin oso positiboa izan zuen faktore | horrek beraien hizkuntza baloratzeko orduan. | |
ikustea kitxuaz idazteko ez dagoela inolako arazorik. Eragin oso positiboa izan zuen faktore | horrek beraien hizkuntza baloratzeko orduan. | |
Beti izan da ahozkotasunarena kezka bat, eta adibidez bi eskola hauetan pedagogia aldaketak egiten ari dira; askotan pedagogia aldaketak irakasle ikasle elkarrekintza aldatzea dakar, eta aldaketa | horrek beraien hizkuntza ekoizpenak aldatzea. Ari dira horretan eragiten, eta bada kezka iturri, bada erronka, bada motibazio bat, baina ez daukate denborarik, ez daukate baliabiderik, ez dago prestaketa bateraturik irakasleentzat, eta ez dadila izan beraien denbora librean korrika eta presaka prestatutako zerbait, edo modu intuitiboan... | |
Zer da hori? Nola deitzen da | hori beren hizkuntzan? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 9 (0,06) |
Lehen forma
horrek | 4 (0,03) |
Horrek | 2 (0,01) |
hori | 2 (0,01) |
horren bidez | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 4 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori berak | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hori berak hizkuntza | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |