2007
|
|
imajinarioarena. Ezagutza orok bere baitan sare metaforikoa du eta sare horrek ematen dioezagutza
|
horri
bere identitatea, bere diferentzia, bere ametsa. Zoe teknologiakbirdefinitu egin du bizitza, genetizazioaren prozesua garatuz, eta dogma nagusiaren bitartez informazio genetikoari irakurketa determinista zehatz bat eranstenzaio; orain, berriz, zoe teknologiaren ametsa (politikoa) izango genuke:
|
2012
|
|
Hirurak landu ditu batera, eragile desberdinen ardura gisa, edo eragileberberaren jarduera historikoaren baitan, unean uneko egoera politikoaren arabera.Indarrean egon diren botere arrotzen aurrean legitimitate demokratiko alternatiboaaldarrikatu du, tresna arautu gabeak hartuta (botere politika), indarrean egon dirensistema politikoetan eragiten saiatu da (eragin politika), bide arautuak erabilita, eta, aldi berean, komunitate baten identitatea birsortzen saiatu da (identitate politika). Etaibilbide konplexu
|
horretan
bere identitatea aldatuz joan da, inguruabarra eraldatzekogaitasuna izan duen neurrian12.
|
2016
|
|
Komunitate bateko partaide izateaz gain, errealitatearen sortzaile gisa —hizkuntzaren jabe den neurrian— ere agertzen zaigu. Ekimen eta egitearen poderioz bere oinatza uzten du testuinguruan, baina hori ere bueltan etorriko zaio, aritze
|
horrek
bere identitatearen sorkuntzan, eraikuntzan eta berreraikuntzan ondorioak izango dituelako. Horra hor, identitate performatiboaren gakoa:
|
2018
|
|
Kontakizunaren hasieran esaldi bakarreko bi paragrafo «paralelo» dakartza, galdutako aitaren gorputzeratze bat iradokitzen dutenak, hau da, abandonuak sortutako amorruaren atzeratze bat, negatibotasun
|
hori
bere identitate eta desiraren egituran txertatzearen bidez. Esan aurretik amak bat batean eta abisurik gabe abandonatu zuela, kontatzen digu, arrazoirik ez du zehazten, urte batzuk eman zituela umezurtzentzako eta haur abandonatuentzako etxe batean.
|
2019
|
|
Gerra Zibilarekin eta bere iraganarekin, aitaren herentzia abertzalearekin lotzen duen tokia da, baina ez da oharkabean pasa behar Floraren arbasoek ere badutela zerikusirik lekuarekin. Bertako zaharrek kontatzen dituzten Gerra Zibileko istorioek eroso sentiarazten dute protagonista, aita Gerra Zibilean zauritu baitzuten gudari zebilela eta bera harekin identifikatuz" errotua" sentitzen baita; nolabait esatearren, leku horrek eta atso agure multzo
|
horrek
bere identitatearekin bat eginda sentiarazten dute. Esango litzateke orainaldiak eta hiriko zentroak ematen ez dioten itzala eta babesa sentitzen duela Hanbren, uraren korrontean gora eginez iraganeko gertaerek eta gudarien ohoreak abaroan sentiarazten dute.
|
2022
|
|
Ez dago zalantzarik, halere, finantza  kapitalismoaren supergizakiak ere emakumeen askatasuna eta berdintasuna bultzatzen du. Are gehiago, Harariren supergizakiak erakusten digunez, emakumeen aldeko jarrera
|
hori
bere identitatearen marka da. Eta behin eta berriro erabiltzen du ikur hori tradizionalista atzerakoien kontra.
|