Emaitzak: 1
2007 | ||
Batetik, zenbaitetan, 5 urteko haurrei gutxiago gustatzen zaizkie beren herrialdearen etsaiakbeste kanpo taldeen aldean (Barrett eta Short, 1992; Bennett et al., 2004; Buchanan Barrow, 1999, 2001). Identitate sozialaren garapenaren teoriak ez dufenomeno | hori azaltzeko gaitasunik, teoria horren arabera adin horretako haurrek, batik bat, barne talde nazionalari erreparatzen baitiote, eta ez kanpo taldeei.Bestetik, 5 urtetik 11 urtera artean apaldu egiten da barne taldearekiko sentimendueneta horri egozten dizkioten ezaugarrien positibotasuna (Barrett eta Short, 1992; Barrett et al., 2003; Buchanan Barrow, 1999, 2001; Lambert eta Klineberg, 1967; Tajfel... Bestalde, zenbaitetan ez da jarrera nazionaletan aldaketarikizaten, adinaren arabera (Lambert eta Klineberg, 1967; Reizabal et al., 2002, 2004). Bestetik, barne taldearekiko identifikazio mailak barne taldearekiko afektuan dueragina soilik, eta ez barne taldeari egotzitako ezaugarrietan, kanpo taldeekikoafektuan edo kanpo taldeei egotzitako ezaugarrietan (Barrett et al., 2004). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 1 (0,01) |
Lehen forma
hori | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori azaldu | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hori azaldu gaitasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |