Emaitzak: 6
2005 | ||
taldekideak bikoteka edo hirukoteka sailkatzen dira. Talde bakoitzak eskutitz bati erantzun behar dio (idatziz), eta bere aholkuak eman.Eskutitz | horretan arazo bat edo kasu berezi bat dago, eta taldeak aztertu etaerantzuna idatziz eman behar du. Lan horretarako, taldeak 30 minutu, ditueta erantzuna eman ostean, talde handian eztabaidatuko da. | |
Ertz egonkor ugarietan burututako profil sismikoen interpretazioetan lehenengo eredua gailendu da. Hala ere, eredu | horrek arazo bat du, gaur eguneko riftetan erdiko grabenerantz hondoratzen diren lurrazaleko blokeak 60 70° bitarteko okerdurako faila normalen bitartez banatuta daudelako eta ez 20° ko failen bitartez. Azken urteotan, batez ere Iberiar penintsularen mendebaldeko ertz egonkorrean, lortutako datu sismiko zehatzek bigarren eredua egokiagoa dela iradokitzen dute. | |
2006 | ||
Formula | horrek arazo bat dauka: arkusinu funtzioak bi angelu osagarri itzultzen dituela, eta bietatik zein den zuzena asmatu behar dugula, deklinazioa egun batetik bestera hazten ala gutxitzen ari den. | |
2008 | ||
Biharamunean, Lizarraga komandante karlistak behin behineko udal berria izendatu zuen, karlistaz eta liberalez osatua erdiz erdi, gerra bukatu eta gero liberalek egin zuten orri batek adierazten duenaren arabera. Alkatea bera liberala zen, Juan Manuel Orbea eta | horrek arazo bat baino gehiago ekarri zizkion, ikusiko dugun bezalaxe. | |
2009 | ||
Generoaren araberako ezberdintasun batzuk garapen estadio konkretuekinerlazionatuta egon daitezke, 13 urteek inflexio puntua adierazten dutela. Arazodepresiboen prebalentzia ezberdintasunak nabarmen bihurtzen dira 13 urteen inguruan, neskengan mota | horretako arazoek bat bateko igoera adierazten baitute.Horrela, nerabezaroan zehar emakumezkoetan arazo emozionalen maiztasunagehitzea nabarmenagoa den bitartean (Domenech eta beste, 1996), gizonezkoenarazoak (emozionalak edota jokaerazkoak) sintoma kanporakoietan, pentsamenduarazoetan eta arreta arazoetan islatzen dira batik bat (Zahn Waxler, 1993). | |
2011 | ||
Berandu hasi zen eskolara, 8 urterekin. Eta eskolara hasi zenean, bere kontrako giroa topatu zuen, bere familia komunista baitzen eta bera bizi zen testuinguruan baldintza | hori arazo bat zen. Azken batean, Luziak bere bizitzako lehen urteak kanpo munduari itxia zegoen giroan bizi izan zituen, harreman sozial eskasekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hori arazo | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori arazo bat | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |