2002
|
|
Onartu beharreko araudia borondatezkoa izango da sinatu nahi duten udalerri guztientzat. Ekimen
|
hori
arau orokor izatetik urrun dago, eta Diputatuen Kongresuak 1999an aurkeztutako proposamen batean sortu zen. Proposamen horrek argi poluzioa aurrezteko eta gutxitzeko eskatu zuen.
|
2004
|
|
565 artikulua. Betearazpena etetearen norainokoa eta etendura
|
horri buruzko
arau orokorra
|
2008
|
|
Tributu aitorpenaren formari helduta, ez dago
|
horren inguruko
arau orokorrik. TLOk agiriak aipatzen baditu ere, jarraian ahoz egindako aitorpenak onartzen ditu.
|
|
Eginbehar hori hurrengook dute: subjektu pasibo izan gabe, Administrazioaren agindei bakoiztua jaso dutenek edo eginbehar
|
hori
arau orokorrek ezarri diotenean. Horregatik, eginbehar horri begira, kautela eta berme batzuk hartu behar dira, norbanakoen egoera juridikoan Administrazioa nahierara sar ez dadin.
|
2009
|
|
Azken Ministroen Kontseiluan onartutako errege dekretu batek Espainiako Elikadura Kodea eguneratzen du gurinaren arauei dagokienez, eta 1975eko agindua indargabetzen du, merkatu nazionalerako produktu
|
horretarako
arau orokorrari buruzkoa, Ingurumen, Landagune eta Itsas Inguruetako Ministerioak jakinarazi zuenez. Hala, gurinarentzako kalitate arauetan eragiten duten xedapen batzuk kendu dira, eta, horrekin batera, Espainiako legeria Europar Batasunean (EB) indarrean dagoen legeriarekin harmonizatu da.
|
2010
|
|
...duen informazio prozesua ere (ekoizpena, prozesamendua eta eragina). izan ere, framing prozesua estrategikoa den aldetik, bere funtzionamenduan badute zerikusia komunikabideen barruko eta kanpoko faktoreek. horrela eginez, jorratzen diren gaien eta ezaugarrien zerrendatze hutsa gainditzen da, eta errealitatea ulertzeko edo ulertarazteko eraiki den informazio eremuko egitura orokorra zedarritu eta
|
horren
arau orokorrak azalduko lirateke. gure interesgunera ekarrita, newsframe analysiaren abiapuntua hauxe litzateke: aztertzea hemengo komunikabideek euskararen inguruan hedatzen dituzten albisteak eta iritziak; baita horien atzean dagoen informazio prozesuak ere. adibidez, zeintzuk eta nolakoak diren euskarari buruzko informazio prozesua baldintzatzen edota ezartzen duten komunikabideen barneko zein kanpoko eragileak; eragile horiek zergatik sartzen —edo isiltzen— dituzte agendara euskarari buruzko albisteak; nola eta zergatik moldatzen dituzten albiste horien osaketa, ekoizpena eta prozesamendua. horrela, era sistematikoan ezagutuko genituzke interes ideologikok, politikok, ekonomikok markatzen eta gidatzen duten euskararen framinga (edo, hobeto, framing ezberdinak). horrela eginda, euskara hauteman eta interpretatzeko dagoen egitura orokorraren ezagutza sakona eta zorrotza oinarri, balizko interbentzio batek emaitza oparoagoak ekar litzake.
|
|
Galde sorta honen gaztelaniazko egokitzapena 1994 urtean egin zuenManzanok, eta fidagarria eta baliagarria da. Gero, 1997 urtean, Peña Casanova etaharen lantaldea saiatu ziren ADAS COG galde sortarekin batera dementzia ebaluatzeko beste galde sorta kognitibo eta funtzional batzuk gaztelaniara egokitzen.Orain, galde sorta
|
horren
arau orokorrak izango dira hizpide.
|
2013
|
|
Gaixoa 2 ordutik behin (lau ordutik behin, gehienez jota) aldatu da jarreraz;
|
hori
arau orokorra da, zeren jarrera aldaketa egin behar baita gaixo bakoitzak ultzerak pairatzeko arriskuaren arabera.
|
2014
|
|
Neuroplastikotasunak giza garunaren antolaketaren malgutasunarekin du zerikusia. Badirudi esperientzia goiztiarrak garunaren egitura espezifikoa hein handi batean zehazten duela, nahiz eta geneek
|
horri buruzko
arau orokorrak eman.
|
2023
|
|
Gogoan izan behar dugu zehapenak ez direla tributu zorraren zatia, eta hala ere, horien arauketa TFAOetan eta TLOn jaso da, eta zehapenak biltzeko orduan Arau Orokorretara igortzen gaitu (Arabako eta Gipuzkoako TFAOen 194.2 artikulua, Bizkaiko TFAOren 195.2 artikulua, eta TLOren 190.3 artikulua). Igorpen
|
hori
Arau Orokorren III. Tituluko V. Kapitulura egiten da, bertan aurkitzen baitugu zerga bilketako prozeduraren arauketa; igorpena zabaltzen da titulu hori garatzeko arauketara, batik bat, aurreko lerrokadan aipatu ditugun Zerga bilketako Erregelamenduetara.
|
|
Horregatik, toki autonomiaren bermea, termino horietan ulertuta, bat etorri behar da toki politika horiek garatzeko behar den finantzaketaren baldintzarik gabeko izaerarekin. Baldintzarik gabeko baliabideen ehuneko edo pisu handiagoak tokiko autonomia handiagoa eskatzen du" 627 Horregatik ETELk baldintzarik gabeko finantzazioaren printzipioa ezarri du, TAEHren zuzeneko aipamenarekin, eta printzipio
|
hori
arau orokor moduan ezartzen du. Finantzazioa baldintzaturik egoteko honako neurriak/ arauak jarraitu dira628: Toki erakundeek Eusko Jaurlaritzak eta Foru Aldundiek dirulaguntzen oinarriak zehazten dituzten eta diseinatzen dituzten jarduera programetan parte hartu dute. Jarduera plan horiek kudeaketa ekonomikoaren urte anitzeko izaera lagundu behar dute, toki erakundeek euren egoera ekonomikoa ikusirik toki jardueren planifikazioa egin ahal izateko. Baldintzatutako finantzazioak tokiko zerbitzu publikoen eragingarritasuna eta kalitatea bermatu behar du, jasangarritasuneta bideragarritasun ekonomikoa babestuz.
|