2005
|
|
Multzo honetakoek, erromantikoek zabaldutako volkgeist edo herriaren espiritu hartatik abiatuta. Euskal Herria behin eta betiko zehaztua eta egina gelditu zela uste dute, aspaldibatean noski, Neolitikoan edo, eta xehetasun batzuk hartu zituela orduan, euskara, esate baterako? xehetasun aldaezinak, eta
|
horren inguruan
antolatu behar dela gureetorkizuna, Euskal Herri eternal hori munduratu arteko etorkizun onik ez delaegongo. Ordea ideia horiek, apur bat esoterikoak, nahastu besterik ez dute egiten.Izan ere, esentziarik ez dago ilargiaren azpiko munduan, ez dago urtez urte etamendez mende berdinean irauten duen ezer.
|
2006
|
|
Prozesu garrantzitsu horretan kalkulu
|
horren arabera
antolatu beharko da bizimodua, denboraren nozioak erabat aldatuz, erritmo naturaletatik aske. Autokontsumorako ekoizteari utzi eta merkaturako ekoizpena gailentzen denean, denbora-unitate bakoitzean ekoitzitakoa kuantifikatuko da.
|
2007
|
|
Enpresaren gizarte-erantzukizunaz erakundeek hitz egin dezakete, GobernuzKanpoko Erakundeek hitz egin dezakete eta herritarrok hitz egin dezakegu; baina benetan
|
hori
antolatu behar dutenak enpresak eurak dira. Azken batean, enpresa-kultura bati buruz ari gara hitz egiten, eta enpresa-kultura noraino izandaitekeen ona, txarra, moldagarria edo zurruna, enpresak erabaki behar du.
|
2011
|
|
aurreko belaunaldiak egindako saioa hurrengo belaunaldira proiektatzeko gai ez garen heinean, belaunaldi berri bakoitzak hutsetik abiatu beharko du berriro euskalgintzan. Ama-hizkuntzaren belaunez belauneko jarraipen hori da beraz, alde orotatik, lehentasun guztietan lehena.
|
horren arabera
antolatu behar dira planak: euskalgintzaren esparru batean edo bestean (baita corpus-plangintzarenean ere) hartu nahi den neurri bakoitzak helburu hori segurtatzen asko ala gutxi laguntzen duen, edo batere laguntzen ez duen, ebaluatu behar da ahalik eta zorrotzen. ebaluazio horren emaitzaren argitan asignatu behar dira lehentasunak. euskara ama-hizkuntza gisa hurrengo belaunaldira transmititzen laguntzen ez duen euskalgintza ez da euskalgintza ona. zenbat eta gutxiago laguntzen duen transmisio-lan horretan, orduan eta energia gutxiago xahutu behar da euskalgintzaren ekimen horretan. horretarako, jakina, oso kontuan hartu behar da" etxe-auzo-ingurumen hurbil"-eko katea. esparru-multzo horretan gertatzen da izan ere, mende berri honetan ere, sozializazioaren zati on bat eta, horren barruan, ama-hizkuntzaz jabetzea.
|
2013
|
|
-Leku horretako biomak ere eragina izango du; oihana edo basamortua den, animalia basatirik edo eltxorik dagoen jakitea oso garrantzitsua da,
|
horren arabera
antolatu beharko baitituzte hara eramateko gauzak, baita han egin daitezkeen ekintzak ere.
|
2015
|
|
Ikasgelako jarduera matematikoa, beraz, giza errealitate
|
horren arabera
antolatu behar da. Horregatik, eskolaren testuinguruan diseinatzen diren irakaskuntza-eta ikaskuntza-egoerek kontuan hartu behar dituzte, besteak beste, ikasle bakoitzaren eskola-iragana eta jarduera matematikoa garatzen deneko ingurune aldakorra.
|
|
Pertsonak, beraz, bizitza sozialean zereginik izatekotan, identitatez kargaturik daude. Primordialista zenbait harago doaz eta sistema soziala (egiturak, arauak, eta joko
|
hori
antolatzeko behar den guztia) esentzializatzera jotzen dute, hau da, jokoak, berezko entitatea delakoan, berezko izana eta izatea (esentzia eta existentzia) dituela pentsatzera jotzen dute. Ondorioz, aktore jardungo duten jendeek ezinbestean eutsi beharko diote direnari, jokoan hasi baino arinago egokitu zaien izanari.
|
2017
|
|
Jasone Mendizabal eta Alex Vadillo Otxoa – Udalak eta euskaltzaleen elkarteak; funtzio banaketak eta lankidetzarako aukerak diren, horren arabera izango da horien izaera estrategikoa, eta
|
horren arabera
antolatu beharko da egitura sendoagoa, ebaluazio sakonagoa, eta harreman zein lidergo eredu iraungarriagoak.
|
2018
|
|
Izan ere, nahiz eta Joseba hain urrun ez egon, horrelako haur txiki batekin bidaia luzea da bakarrik egiteko, eta, horregatik, kotxean bidaiak egiten laguntzeko jendea behar izaten dugu. Bi astero
|
hori
antolatu behar izateak kezka eta lan bat gehiago suposatzen du ohiko beste kezkez aparte. Zentzu horretan, Joseba eta bion inguruan elkartasun handia topatu dugu eta jende horri esker da posible guk bisita horiek izatea, bestela ezinezkoa zatekeen.
|
2022
|
|
Postfordismoan sortzen ari den langileria klasearen frakzio berriak zerbitzuetara daude lotuta; Euskal Herrian %65 -75 bitarte dira zehazki, gutxiengo bat oso kualifikatua, eta ‘gutxi edo ez-kualifikatua’ gehiengoa. Zerbitzuetako langileriak lan egiten duen espazio
|
horretatik
antolatu behar du erresistentzia eta aldaketa, kontuan hartuz zerbitzuetako egituraketa askotarikoa eta aldakorra, non gehienek oso kontratu kaxkarrak, behin-behinekoak eta etenak dituzten, askotan lantokirik gabe, alegia, espazio eten, fragmentatu eta aldakorretan aritzen direlarik, bai Glovokoak, bai frankizietako ostalaritza langileak, bai etxeko langileak. Erresistentzia alienatutako espazioetatik egin behar da, hau da, espazio global hori ekoizten den gune guztietan sartu behar da tokian tokiko erresistentzia; horretarako, politizazio prozesuak egon behar dira espazio guztietan, dela auzoko plazako kafetegian, dela loradenden frankizian, dela manteroen kale eta auzo zirkuituetan, etxebizitza sindikatuetan, eskoletan, zahar etxeetan, umeek jolasten duten parkeetan, supermerkatuan edo garraio publikoan.
|
2023
|
|
Irakasle laguntzaileak esku-hartze marko estua du zehaztua eta aipatzen duzunean bestelako laguntza zerbitzu ereduak daudela, irekiagoak, zuzenean umearekin esku hartu beharrean bultzatzen dutenak esku-hartzea egitea elkarlanean irakasleekin, familiarekin, herriko eragileekin… arraro begiratzen dizute. Hezitzaileek bidaide izan behar dute, ume guztien prozesua akonpainatu behar dute, eta
|
horretarako
antolatu beharko da eskola, zeren gelan hogeita lau ikasle baldin badituzu aldi berean gauza bera egiten, eta zu baldin bazara horko protagonista, oso zaila da umeen jarraipena egitea. Bestelako estrategia, metodologia eta baliabideak pentsatu beharko dira, gela horretarako.
|
|
Kurtsoa aurrera joan ahala, bertso saioaren proiektu komunitarioa indarra hartuz joan da. Hala, ikasleek bertso saio
|
hori
antolatu behar izan dute hainbat arazori aurre eginez: saioa non izango den, zenbat iraungo duen, bertsolariak zeintzuk izango diren, haiekin kontaktuan jarri eta gonbidapena eginez eta abar.
|