2003
|
|
Ez, ez. Mikelen
|
hori
aintzat hartua izan zan neurri on baten, baina ez oso osoan. Batzordeak berak erabagi eban zein izango zan" Eguneroko" honen itzulpena, askoren erantzunak aztertu eta gero.
|
2017
|
|
Horrek ez du subjektua erabat deuseztatzen. Horrek berrinskribatu egiten du subjektua bestetasun
|
hori
aintzat hartuta: nia bada zantzu identitarioak biltzen dituen gunea, baina ez dago ni hori bigarren pertsonako ezein zutatik guztiz zorrotz bereizterik; nia bada ikuskera, sentiberatasun zein trebezia artistiko jakin batzuen sortzaile, baina sorkuntza horiek guztiak esentzialak beharrean dyferentzialak izanik bestetasunak ahalbidetu dituela esan daiteke, bestetasunak ere sortu dituela, alegia, halako moldez, non nia sortzaile modura ez ezik, sorkuntza modura ere ulertu beharra dagoen; nia, azkenik, bada edo izan daiteke, bederen koherentziaeta benetakotasun proiektu baten euslea, baina niak ezinbestez bere baitan hartzen duen bestetasuna dela medio, proiektu hori zuzen burutzen ari den ala ez, koherentziari eta benetakotasunari ongi eusten ari zaien ala ez, alegia, auzi erabakiezina gertatuko da beti.
|
2021
|
|
|
Hori
aintzat hartuta, irakasleak hizkuntza gaitasuna lantzera jotzen duela argi ikusten den zerbait da literatura lehentasunezkoa ez den heinean (NE1), ez bada, EIAE3 k dioen moduan, irakasleak berariaz lantzeko kontzientziazioa eta motibazioa duela. Konpromiso kultural eta literarioa, alegia.
|
|
|
Hori
aintzat hartuta, irakaslegaien formazio literarioa erronkatzat hartzeko apustua egiten dute Colomerrek eta Munitak (op.), eta, besteak beste, gradu horietan maisu maistren formazioan irakasleen praxia berrartikulatzeko beharra aldarrikatzen dute, irakaslegaiak literatur diskurtsoaz berjabetzko espazioak ireki ahal izateko, eta, halaber, hezkuntza testuinguruan etorkizuneko irakurketa bitartekaria...
|
|
Hau da," pentsamendu kontzientearen eraikuntza gizarte gertakariei eta obra kulturalari estuki atxikita" eraikitzen dela, eta, beraz, sozializazio prozesuak eta norbanakoen formazioa edo eraikuntza giza garapenaren bi alderdi osagarri dira (op.: 23).
|
Hori
aintzat hartuta, euskal kulturak eta euskal literaturak euskarazko elkarrekintza esanguratsu eta eraginkorren bitartez pentsamendua garatzen lagundu behar diote nerabeari, eta horrekin batera, bere identitatea eraikitzen, baina baita kulturaeta hezkuntza komunitate baten parte dela ere. Horrek ID oinarri duten Ikaskuntza Komunitateak (IK) 83 osatzera eraman behar ditu irakaslea nahiz ikasleak (Ferrada eta Flecha, 2008; Álvarez Álvarez, González eta Larrinaga, 2013) eta, zeregin horretan, elkar ulertzea eraikitzeko prozesua nola antolatzen den eta prozesua arrakastaz burutzeko erabiliko diren estrategiak ezagutzea eskatzen dio irakasleari (Bilbatua, 2010).
|