Emaitzak: 5
2004 | ||
moneta kantitate beragatik, etamundu kapitalista, berekoi? beraren barnean, irakasle batek haurrak mespretxuzhezi ditzake, baina beste batek heziketa zerbitzu | hori afektu osoarekin eskainidiezaieke ikasleei. Horiek guztiak diruagatik eta (ustez) berekoikeriaz egiten direnjarduerak dira, baina badira alde afektibo eta maitasun alde indartsuak dituztenelkartrukeak ere. | |
2006 | ||
Aszetismo puritanoak, pertsonalitatea? modu berezian konfiguratzea bilatzen zuen, eta zeregin | horretan afektuen autokontrola funtsezkoa zen: bizitza, era kontziente eta argian gobernatu beharra zegoen, eta espontaneotasunaren gozamen ardurabakoa saihestu. | |
2009 | ||
Elkarrekintzari garrantzi handia eman zaion arren —ikasi beharreko hizkuntza integratuz, Hamers (1992), Genesee (1992) —, badira euskararen erabilera mugatzen duten beste faktore batzuk ere. Hizkuntza bat ikasteko, behar beharrezkoak dira hizkuntza | horrekiko afektu loturak garatzea, lotura pragmatikoez eta instrumentalez gain; izan ere, hizkuntza norberaren bizitzan eta kulturan integratzen denean, inklusio sentimenduak sortzen dira. Horretarako, ordea, ahalegin handiagoak egin behar dira, baita eskola eremutik kanpo ere. | |
2010 | ||
Herstura agertzen den momentuan hainbat gomendiori zehatz jarraitzea lagungarria izan daiteke, esaterako: inguruneko estimuluak kontrolatzea (argia murriztea, etab.) edo beharrezkoa bada, gaixoa leku isolatu eta lasai batera eramatea; entzute, ulertze eta tinkotasun jarrera eskaintzea, entretenitzea, bere pentsamenduaktentsioa sorrarazten ez dioten gaietara bideratuz; herstura menderatu nahi dueneanedo lasaitzen hasten denean portaera | hori afektuarekin indartzea; lasaitasunatransmititzea, gaixoak inguruko pertsonen umorea hauteman eta modu bereanjokatzen du; tentsio egoeretan, berak ere tentsioa sumatzen du; afektua transmititzea, gaixoaren sentimenduak benetakoak direla gogoratzea; ez arrazoituharen sentimenduak oinarririk gabekoak direla esanez eta ez azalpenik eskatu, gaixoaren nahasmena areagotu egingo baita; eztabaidak eta ten... | |
2019 | ||
Zure sena fantasia izango da, baina diskurtsoa dirudi, zure nozioa ez da arrazoiketa izango, baina adimena dirudi. Oroimenik ez eduki arren, badirudi zer beneratzen duzun ohartzen zarela, borondaterik ez eduki arren, gurtzen duzun | horrekiko afektuak agertzen dituzula dirudi, adimenik ez eduki arren, ezagutzen duzun horretan juizioa atzematen duzula dirudi. Bi mirakulu egin zituen zugan Antoniok, prodijio bakarrean, mirakulu hau askotan prodijiosoa izan zedin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori afektu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori afektu agertu | 1 (0,01) |
hori afektu autokontrol | 1 (0,01) |
hori afektu indartu | 1 (0,01) |
hori afektu lotura | 1 (0,01) |
hori afektu oso | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |