2000
|
|
Esaterako, gorputzaren aldaketa. Gai
|
hori
DBHko 1 mailan landu behar da, aldaketak gertatu aurretik. Kasu honetan, garrantzitsua da neska mutilek gorputz aldaketa pozik bizitzea, gogoz itxarotea, jakinaren gainean egotea.
|
|
Hori guztia Bigarren Hezkuntzan lantzen duzue, baina ez al da egokia ezagutza
|
hori
DBH baino lehen jasotzea?
|
2001
|
|
Proiektua osorik ikasturtera arte oso osoko errealitate izango ez den arren, joan den ikasturtean doakotasun
|
hori
DBHko Lehen Zikloan gorpuztu zen.
|
|
Publiko ez diren ikastetxeetan bakarrik ordaintzen da garraioa, Administrazioak bere gain hartzen baitu gastu
|
hori
DBH amaiera arte.
|
2004
|
|
Hezkuntza Departamentuak arbel digitalak erabiliz (ikasleak eta tutoreak aldi berean partekatuko lukete ordenagailuaren bidez) gainditzeko asmoa du. Gurasoei eta seme alabei etxeko lanak egiten laguntzeko prozedura
|
hori
DBHko 3 eta 4 mailetako matematiketan aplikatuko da lehenik, pedagogoek uste baitute edukiak konplexuagoak direla Bigarren Hezkuntzako maila horietatik aurrera. Irakaskuntzako telelaguntza irakasgai honekin hasiko da, baina pixkanaka beste batzuk gehituko dira.
|
2008
|
|
15" Liburu Gaztea" literatura saria Gipuzkoako Foru Aldundiak eta Galtzagorri Elkarteak lankidetzan sortu zuten ikasturtean, eta DBHko ikasle gipuzkoarrei zuzenduta dago. Elkarte
|
horrek
DBHko irakasmaila bakoitzerako hiru liburu aukeratu ohi ditu urtean, eta maila bakoitzeko ikasleek hiru horiek irakurtzen dituzte ikasturtean zehar. Hirurak irakurri ondoren, gehien gustatu zaiena aukeratu behar izaten dute, eta bozka ematen duten ikastetxe guztietako datuak jaso ondoren," Liburu Gaztea" saria ematen zaio bozka gehien jaso dituen liburuari.
|
2011
|
|
Literatura proiektuak Web orriko literatura baliabide osatuenen artean, Hezkuntza Ministerioaren Cicero proiektua nabarmentzen da. Zuzeneko hezkuntzaren osagarri den on line curriculum material
|
horrek
DBHko eta Batxilergoko hizkuntza eta literatura arloko eduki guztiak hartzen ditu. Ikastaro bakoitzerako zehaztutako unitate tematikoetan egituratzen da, alderdi teorikoez gain, ariketa interaktiboak eta ezagutzak autoebaluatzeko jarduera barne.
|
2013
|
|
Horren modalitateak droga mendekotasunari buruzko tailerra; gizarte sareen erabilpen egokiari buruzko tailerra (gero eta gehiagotan eskatzen ari direna, heziketan eta harremanetan duten eraginagatik); sexualitate eta H.I.E.Sari buruzkoa eta “alkoholaren arriskua” izenekoa. Azken
|
horretan
DBHko laugarren mailako eta Batxilergoko lehenengo eta bigarreneko 37 ikasgelatako 818 ikaslek hartu zuten parte.
|
2016
|
|
Kontua da egoera horrek ez diela mesederik egiten aurrerago etorriko zaien errealitaterako, eta horretarako, prestatu egin behar dira ikasleak.Nola prestatu behar dira. Egoera zein den azaldu behar zaie, eta euskara garraiatu dezaten ahaldundu behar dira, euskarak presentzia gutxiago duen eremuetara iristen direnean, haien euskalduntasuna lotsarik gabe eta naturaltasunez adieraz dezaten. Nik jarduera batzuk proposatu ditut perzepzio soziolinguistiko
|
hori
DBHn sakontzeko.Zergatik bideratu duzu proiektua eskola eremura. Herri euskaldunetako jendeak beti erakutsi du euskalduntasun hori inguru erdaldunetan. Kontua da orain eskolatik hasi garela.
|
2020
|
|
Nafarroako ereduko zazpi ikastetxetako ikasleek aldizkari digital bat nola egin ikasiko dute ‘Sormen digitala’ irakasgaiaren jarduera osagarrien barruan. Ikasgai
|
horren bitartez
DBH ko 2 eta 3 mailako ikasleek esperimentazioaren bitartez euskal ondarea ezagutuko dute. Ikasleek ZUT aldizkari digitala izango dute eredu eta ZUTeko lantaldeak gidatuko du ikastaroa.
|
2021
|
|
Aisialdirako, gozamenerako den literatura hori ez dela lantzen dio, agian, lanketa akademikoa eta plazera eskutik ezin daitezkeelako joan, baina batak bestearengandik zerbait gehiago izan lukeela pentsatzen du eta, hortaz, hurbilago egon (IEE1). Gainera,
|
hori
DBHko irakasleei kutsatu behar zaiela irizten dio. Eta, hori guztia literaturaz dagoen kontzeptualizazioarekin eta funtzioarekin harremanetan ikusten du parte hartzaileak:
|
2022
|
|
Hainbat ikastetxe bertaratu dira Landako gunera, eta Laudio Ikastola ez da esku hutsik itzuli. Hezkuntza zentro
|
horretako
DBHko ikasleak gailendu dira PortaDA! lehiaketan.
|
|
Baina, ez da erraza. Egin daiteke, eta frogaturik dut
|
hori
DBH laugarren mailan; testu liburua alde batera utzi eta eleberri, narrazio edo poema liburuez ordezkatu. Azken batean hizkuntza osorik eta bere osotasunean liburu baten garatzen den narrazioan hartuta dago.
|