Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎Esaterako, gorputzaren aldaketa. Gai hori DBHko 1 mailan landu behar da, aldaketak gertatu aurretik. Kasu honetan, garrantzitsua da neska mutilek gorputz aldaketa pozik bizitzea, gogoz itxarotea, jakinaren gainean egotea.
‎Hori guztia Bigarren Hezkuntzan lantzen duzue, baina ez al da egokia ezagutza hori DBH baino lehen jasotzea?
2001
‎Proiektua osorik ikasturtera arte oso osoko errealitate izango ez den arren, joan den ikasturtean doakotasun hori DBHko Lehen Zikloan gorpuztu zen.
‎Publiko ez diren ikastetxeetan bakarrik ordaintzen da garraioa, Administrazioak bere gain hartzen baitu gastu hori DBH amaiera arte.
2004
‎Hezkuntza Departamentuak arbel digitalak erabiliz (ikasleak eta tutoreak aldi berean partekatuko lukete ordenagailuaren bidez) gainditzeko asmoa du. Gurasoei eta seme alabei etxeko lanak egiten laguntzeko prozedura hori DBHko 3 eta 4 mailetako matematiketan aplikatuko da lehenik, pedagogoek uste baitute edukiak konplexuagoak direla Bigarren Hezkuntzako maila horietatik aurrera. Irakaskuntzako telelaguntza irakasgai honekin hasiko da, baina pixkanaka beste batzuk gehituko dira.
2008
‎15" Liburu Gaztea" literatura saria Gipuzkoako Foru Aldundiak eta Galtzagorri Elkarteak lankidetzan sortu zuten ikasturtean, eta DBHko ikasle gipuzkoarrei zuzenduta dago. Elkarte horrek DBHko irakasmaila bakoitzerako hiru liburu aukeratu ohi ditu urtean, eta maila bakoitzeko ikasleek hiru horiek irakurtzen dituzte ikasturtean zehar. Hirurak irakurri ondoren, gehien gustatu zaiena aukeratu behar izaten dute, eta bozka ematen duten ikastetxe guztietako datuak jaso ondoren," Liburu Gaztea" saria ematen zaio bozka gehien jaso dituen liburuari.
2011
‎Literatura proiektuak Web orriko literatura baliabide osatuenen artean, Hezkuntza Ministerioaren Cicero proiektua nabarmentzen da. Zuzeneko hezkuntzaren osagarri den on line curriculum material horrek DBHko eta Batxilergoko hizkuntza eta literatura arloko eduki guztiak hartzen ditu. Ikastaro bakoitzerako zehaztutako unitate tematikoetan egituratzen da, alderdi teorikoez gain, ariketa interaktiboak eta ezagutzak autoebaluatzeko jarduera barne.
2013
‎Horren modalitateak droga mendekotasunari buruzko tailerra; gizarte sareen erabilpen egokiari buruzko tailerra (gero eta gehiagotan eskatzen ari direna, heziketan eta harremanetan duten eraginagatik); sexualitate eta H.I.E.Sari buruzkoa eta “alkoholaren arriskua” izenekoa. Azken horretan DBHko laugarren mailako eta Batxilergoko lehenengo eta bigarreneko 37 ikasgelatako 818 ikaslek hartu zuten parte.
2016
‎Kontua da egoera horrek ez diela mesederik egiten aurrerago etorriko zaien errealitaterako, eta horretarako, prestatu egin behar dira ikasleak.Nola prestatu behar dira. Egoera zein den azaldu behar zaie, eta euskara garraiatu dezaten ahaldundu behar dira, euskarak presentzia gutxiago duen eremuetara iristen direnean, haien euskalduntasuna lotsarik gabe eta naturaltasunez adieraz dezaten. Nik jarduera batzuk proposatu ditut perzepzio soziolinguistiko hori DBHn sakontzeko.Zergatik bideratu duzu proiektua eskola eremura. Herri euskaldunetako jendeak beti erakutsi du euskalduntasun hori inguru erdaldunetan. Kontua da orain eskolatik hasi garela.
2020
‎Nafarroako ereduko zazpi ikastetxetako ikasleek aldizkari digital bat nola egin ikasiko dute ‘Sormen digitala’ irakasgaiaren jarduera osagarrien barruan. Ikasgai horren bitartez DBH ko 2 eta 3 mailako ikasleek esperimentazioaren bitartez euskal ondarea ezagutuko dute. Ikasleek ZUT aldizkari digitala izango dute eredu eta ZUTeko lantaldeak gidatuko du ikastaroa.
2021
‎Aisialdirako, gozamenerako den literatura hori ez dela lantzen dio, agian, lanketa akademikoa eta plazera eskutik ezin daitezkeelako joan, baina batak bestearengandik zerbait gehiago izan lukeela pentsatzen du eta, hortaz, hurbilago egon (IEE1). Gainera, hori DBHko irakasleei kutsatu behar zaiela irizten dio. Eta, hori guztia literaturaz dagoen kontzeptualizazioarekin eta funtzioarekin harremanetan ikusten du parte hartzaileak:
2022
‎Hainbat ikastetxe bertaratu dira Landako gunera, eta Laudio Ikastola ez da esku hutsik itzuli. Hezkuntza zentro horretako DBHko ikasleak gailendu dira PortaDA! lehiaketan.
‎Baina, ez da erraza. Egin daiteke, eta frogaturik dut hori DBH laugarren mailan; testu liburua alde batera utzi eta eleberri, narrazio edo poema liburuez ordezkatu. Azken batean hizkuntza osorik eta bere osotasunean liburu baten garatzen den narrazioan hartuta dago.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia