Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2007
‎Une horretan Ana Isabeli begiratu nion. Barrez ari zen.
2009
‎baso horretan Ana bilatzen? –Oskarrek hamaika azalpen eman zizkion, baina Anaren ama bere onetik aterata zegoen eta bere baitako amorruari besterik ez zion entzuten?.
‎–Eta sasikume horrek Ana hil zuela ukatzeko kopeta du?
‎Marka horiek bat datoz Goikoetxearenekin, zalantza izpirik gabe. Horrek frogatzen du Goikoetxea gela hartan izan zela... eta horretarako Anaren giltzak eduki behar zituen ezinbestean. Berak hasieran erran du gela horretan Anarekin izan zela lan kontuak zirela eta.
‎Horrek frogatzen du Goikoetxea gela hartan izan zela... eta horretarako Anaren giltzak eduki behar zituen ezinbestean. Berak hasieran erran du gela horretan Anarekin izan zela lan kontuak zirela eta.
2011
‎Familiatik aldenduko da eta lur beretik ere, errealitatetik urruntzeko nahiarekin zerura egingo du ihes. Baina horrez gain Anarengatik sentitzen duenetik ere aldenduko da. Anak ere alde egingo du, zirkulu polarrera, munduaren amaierara.
‎ikusgai dena batetik, eta ikusezina edota itxuraz dena eta barrenekoa bestetik. joko horretan Anaren kaosa sortzen da (Medem, 2007: 2).
‎Anak bere aita miresten du, bera izan delako aita eta ama, eror ez zedin eskutik gogor eutsi diona eta, batez ere, dakien guztia irakatsi dion pertsona. Horregatik Anak izugarri miresten du: «eres una bestia parda, todo un monstruo».
‎Elkarrizketa horretan Anaren egoeraz egiten zaigu hizketan. Anak historia bera baino fuerteagoa dela dio, gainditu egiten duela eta horixe da hain zuzen gertatzen zaiona; izan ere, bere gain darama milioika emakumeren pisua, bera historiaz osatua dago, hainbat eta hainbat emakumeren historia da.
‎Horretarako, adituek 208 haurren neurriaren jarraipena egin zuten, dialisialdiaren hasieran eta amaitzean neurketak eginez. Azterlan hori Ana Sánchez Moreno doktoreak koordinatu du, eta zortzi autonomia erkidegotako hamar bat osasun zentrok hartu dute parte. Gainera, lan onenaren saria jaso berri du Espainiako Nefrologia Pediatrikoko Elkartearen azken biltzarrean.
2013
‎Pizkundeko kulturaren eta literaturaren balioespena baldintzatzen duen kontzepzio honek nola ukitzen du literatura bere alderdi formaletan? Ildo horretatik Ana Toledok honako galdera proposatzen du Antoine d. Abbadie Hegoaldean (1998) lan interesgarrian: –Galde daiteke, ea Lore Jokoen euskarria, giza talde baten adierazpen modu bereziak garatu eta sustatu?
2021
‎Ez zait axola beste emakume bat musukatzea edo harekin oheratzea. Zein kalte egingo lioke horrek Anari. Asko jota, zeharka egingo lioke, eta enteratuko balitz bakarrik.
2022
‎Eskuzabala zen Michèle, eta Anari berak nahi bezainbat liburu hartzen uzten zion, etxera eraman eta lasai irakurtzeko gisan. Jendarmeriara joatea ere gustatzen zitzaion neskatxari, eta horrek Ana harritu zuen hasiera batean. Alabaina, jauregi batean bizi zenak zer interes ote zion etxe zaharkitu batera joateari?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia