Emaitzak: 8
2008 | ||
Zerbait irabazi behar du, bestela ez dago ikasteko arrazoirik. Carme Junyent ek (Mehatxatutako | Hizkuntzen Ikerketa Taldearen arduradunak) ideia erakargarri bat azaltzen zuen duela pare bat urte: hizkuntza txikiak ikasteak identitatea ematen du. | |
2009 | ||
Parlamentuan Lurralde | Hizkuntzen Ikerketa taldeko presidentea den arren, ez diote legeari buruzko azalpenik eman galdera egin ondoan. | |
Frantziako Parlamentuko Lurralde | Hizkuntzen Ikerketa taldeko presidentea da Martine Faure (PS). Joan den asteartean, Nicolas Sarkozyk iragarritako lege proiektua zertan den galdetu zion Parlamentuan Frederic Mitterrand Kultura ministroari. | |
Parlamentuko Lurralde | Hizkuntzen Ikerketa taldean luzaro eta sakon landu dugu legearen gaia. Guztien artean adostu genuen Frederic Mitterrandi egin beharreko galdera. | |
2011 | ||
Mallorcako unibertsitateko Antoni Artigues ek eta rosa Calafat ek (1998) ere ekarpenak egin zituzten. Carme Junyent ek, bere aldetik, La diversitat lingü� stica (1999) argitaratu zuen Batxilergoko ikasleentzat, eta geLAko lankideekin batera (Arriskuan dauden | hizkuntzen Ikerketa Taldea) Quadern d’ESO de la diversitat lingü� stica (2000) proposatu zuten; unibertsitatetik etorritako proposamen eskasetariko bat. esan beharra dago emili Boix ek eta F. Xavier Vila-k unibertsitaterako gidaliburu osoa argitaratu zutela, Sociolingü� stica de la llengua catalana (1998) izenekoa, eta horrekin aurreko proposamen akademikoak garatu... | |
Liburu hau geLA (Arriskuan dauden | hizkuntzen Ikerketa Taldea) proiektuaren parte da, eta ikasleekin hizkuntza aniztasuna lantzea da xedea. Material honekin irakasleek kreditu bat antola dezakete, eta horren helburuak asko dira; adibidez, munduko hizkuntza aniztasuna ezagutzea, hizkuntza guztien berdintasuna ulertzea, hizkuntza aurreiritziekiko jarrera kritiko bat bultzatzea, hizkuntza ukipenaren osotasuna agerian uztea, munduko hizkuntza homogeneizazioaren prozesuari buruz hausnartzea, hizkuntzen hiltzeko arriskuaz ohartaraztea... | |
Liburu hau geLA (Arriskuan dauden | hizkuntzen Ikerketa Taldea) proiektuaren parte da. Irakaskuntzako profesionalei eta hizkuntzaren fenomenoetan interesa duten irakurleei zuzendua dago. hala ere, egileak bere liburuetan erabiltzen duen estiloa oso ulergarria da eta, beraz, Batxilergoko ikasleentzat ere aproposa da. helburu nagusia hizkuntza dibertsifikazioaren mekanismoak azaltzea da; hau da, ingurura egokitzeko bitartekaritza lanak egiten dituen fenomeno naturala dela ulertaraztea, eta ez, ostera, komunikaziorako oztopo bat. | |
2020 | ||
Grup d' Estudi de Llengues Amenaçades (mehatxatutako | hizkuntzen ikerketarako taldea) taldeko kidea zara. Zertarako sortu zenuten taldea eta zein lan ari zarete egiten? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 8 (0,05) |
Lehen forma
Hizkuntzen | 4 (0,03) |
hizkuntzen | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza ikerketa | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza ikerketa talde | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |