Emaitzak: 14
2000 | ||
Irakasleei, aldiz, formazio saioak eskaini zaizkie. Gurasoei dagokienez, ikastetxeetako zuzendaritza taldeetatik helarazten zaizkien idatzi guztiak errebisatu eta egokitu dituzte, guraso askoren alfabetatzean lagungarri izan daitezen | hizkuntza egokia erabiliz. Guztiekin motibazioa lantzeari ere garrantzi handia ematen zaio. | |
2006 | ||
Bertsoa bera ere ia jolas horren barnean sartzen zen. Bertsokera aldetik Joxe Agirrek eta Lasartek errima estu eta | hizkuntza egoki erabiltzen dute. Etorri handiko bertsolariak dira. | |
2011 | ||
Bada, sarri aurkitu ditugu halakoak corpuseko kritiketan. Ez hori bakarrik, garrantzi berezia ematen zaio xede | hizkuntza egokia erabiltzeari. Bi korronte daude xede hizkuntzaz ari diren kritikarien artean: | |
2012 | ||
Gainera, une egokia da adierazpen gaitasuna frogatzeko eta curriculumean jasotzen ez den informazioa sartzeko. Idazkuntza, ortografia akatsik gabe eta | hizkuntza egoki erabiliz, baloratzen den alderdia da. Noiz idatzi motibazio gutuna Motibazio gutunak ohikoak dira arlo akademikoan, baina lan eremuan ere gerta daitezke. | |
2015 | ||
Besteen argudioak kontra argudiatu ditugu, | hizkuntza egokia erabiliz | |
nire iritzia eman dut, | hizkuntza egokia erabiliz eta besteen sentimenduak aintzat hartuz | |
nire iritzia eman dut, | hizkuntza egokia erabiliz eta besteen sentimenduak aintzat hartuz | |
ordenantzaren argudioen bi kontra argudio idatzi behar izan ditut, | hizkuntza egokia erabiliz | |
2016 | ||
nagusiak idatzi | hizkuntza egokia erabiliz, | |
Besteen argudioak kontra argudiatu ditugu, | hizkuntza egokia erabiliz eta besteen sentimenduak aintzat hartuz | |
nire iritzia eman dut, | hizkuntza egokia erabiliz eta besteen sentimenduak aintzat hartuz | |
nire iritzia eman dut, | hizkuntza egokia erabiliz eta besteen sentimenduak aintzat hartuz argudioak argi eta asertiboki azaldu ditut | |
ordenantzaren argudioen bi kontra argudio idatzi behar izan ditut, | hizkuntza egokia erabiliz nire taldeko ordezkaria aukeratu dut, gure iritzia defendatzeko | |
2017 | ||
kuartilak Sakabanatze parametroak: ...a, desbideratze tipikoa Emaitzak adierazteko, taula edo/ eta grafikoak sortu eta diseinatu egokitasunirizpideei jarraituz. Maiztasun datuek, parametro estatistikoen balioek eta grafikoek emandako informazioa kontuan hartuz, lehenik emaitzak banaka aztertu, eta, emaitzak konparatzea beharrezkoa denean, antzekotasunak eta desberdintasunak topatu. Emaitzen analisitik ateratako ondorio nagusiak idatzi | hizkuntza egokia erabiliz, hipotesia kontrastatuz eta hasierako helburuari erantzunez. Ikerketaren txostena osatu: azala, aurkibidea, sarrera, ikerketaren urratsak eta eranskinak txertatu. Txostena gizarteratu.Aukeratutako LMHko 30 ikasleetako bakoitzari zenbat neba arreba dituen galdetu zaio, eta honako hauek izan dira jasotako erantzunak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 14 (0,09) |
Lehen forma
hizkuntza | 14 (0,09) |
Argitaratzailea
ELKAR | 5 (0,03) |
Ikaselkar | 5 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza egoki | 14 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza egoki erabili | 14 (0,09) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |