Emaitzak: 7
2002 | ||
1998ko ekainaren 12an, NUPeko Gobemu Batzordeak, bere 65/ 98 akordioan, Irakasletza ikasketetako Musika espezialitatean euskaraz ofizialki ematen zen irakasgai bakarra kentzea erabaki zuen. Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko Dekanoaren eta Filologia eta | Hizkuntzaren Didaktika Saileko Kontseiluaren eta Zuzendariaren oposizioa garbia izan zen, eta Espainiako Aldizkari Ofizialean (B.O.E.272) irakasgai hori euskaraz eman behar zela argi agintzen zela gogoratu zuten.Baina, alferrik: 1998ko irailaren 25ean, Gobemu Batzordeko idazkariak Fakultateko Dekanoari bidali zion eskutitzean hitz kezkagarri hauek irakur zitezkeen: | |
2007 | ||
• Ahozko Ondarearen Artxiboa. Nafarroako Unibertsitate Publikoko Filologia eta | Hizkuntzaren Didaktika Sailak abiatutako ekimenari esker, laster Ahozko Ondarearen Artxiboaren proiektua aurrera eraman nahi dute. Herri guztietan, aurretik zehaztutako protokolo baten arabera, informatzaileak bilatuko dituzte, haien lekukotasunak grabatuko, eta, gero, banan banan digitalizatu eta artxibatuko dituzte. | |
2013 | ||
Ikerketaren oinarri teorikoak ekarri dira Genevatik, hain zuzen, Jean Paul Bronkart en diskurtsoaren deskribapena (Bronckart, 1996, 1985) eta | Hizkuntzaren Didaktika saileko proposamenak (Dolz & Pasquier, 2000; Dolz & Schneuwly, 1997, 1998; Bain al., 1998; Dolz al., 2001). Era berean, baliatu dira Euskal Herriko ikerketa talde zenbaiten lanak. | |
2014 | ||
315 lagunen 1.150 elkarrizketa gordetzen dira gune horretan. Proiektuaren arduraduna Nafarroako Unibertsitate Publikoko Filologia eta | Hizkuntzaren Didaktika Saila da. Oso lan interesgarria da. | |
2015 | ||
Ikerketaren oinarri teorikoak ekarri dira Genevatik, hain zuzen, JeanPaul Bronkart en diskurtsoaren deskribapena (Bronckart, 1996, 1985) eta | Hizkuntzaren Didaktika saileko proposamenak (Dolz & Pasquier, 2000; Dolz & Schneuwly, 1997, 1998; Bain al., 1998; Dolz al., 2001). Era berean, baliatu dira Euskal Herriko ikerketa talde zenbaiten lanak. | |
— Ahozko testua emaitza soziala da; horregatik, izugarrizko garrantzia ematen diegu gelan helburu komunikatiboari zein testuinguruaren lanketari; Jean Paul Bronckart en diskurtsoaren deskribapenak eta | Hizkuntzaren Didaktika saileko proposamenak (Dolz, Pasquier eta Schneuwly) oinarri hartuta. | |
2018 | ||
Filologia eta | Hizkuntzaren Didaktika Saileko irakaslea da) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 7 (0,05) |
Lehen forma
Hizkuntzaren | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Jakin | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza didaktika | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza didaktika sail | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |