2015
|
|
Prestakuntza eraldatzaile eta berritzailea proposatzen da, irakasleen profesionalizazio prozesuan eragingo duena. " Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan" artikuluan laburtzen da eskolara hitzaldi bidezko formazioa ematera joan beharrean, nola ikertzaile irakasle arteko harremanetan sostengatzen den ikerketa formazioa bideratzen duten.
|
|
Irakasleak berariaz antolatzen ditu ikasleak bikoteka edo talde txikitan, edo ematen die zeregin bat ikaskide guztien aurrean protagonista bihurtzen dituena: binaka matematikako emaitzak alderatu eta adostu, ikasleen artean dinamizatzaile bat jarri hitz egingo dutela ziurtatzeko eta" nik berdina" erantzuten duenari erantzuna zehatz dezan eskatzeko, Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan – Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso edo taldekideen arteko errespetuzko doinua eta hitz txandak kontrolatzeko...
|
|
Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan darama solaskidetzaren pisu nagusia?, nork gidatzen du solaskidetza eta ematen/ kentzen du hitza?, irakasleak galderak egin eta ikasleek erantzun/ azaldu egiten dute?...
|
|
Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan – Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso
|
|
Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan
|
|
DBHko ingeleseko irakasle batengan ere ikusi dugu adibide interesgarririk azaltzerakoan taldekatzeak egiteko modua: ...dituela ikasleek hizkuntza maila bereko ikasleekin eztabaida dezaten, ez baitute ahoa zabalduko maila altuagoko ikasleekin; beste batzuetan, aldiz, talde heterogeneoak egiten ditu, baina eztabaidei hasiera ematen die ingeles maila baxuena duten ikasleekin, ekiditeko maila altuena duten ikasleek erabiltzea aurreko egunetan prestatutako argumentu gehienak, Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan – Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso
|
|
Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan – Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso
|
|
Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan
|
|
Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan
|
|
Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan – Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso
|
|
Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan gaineko autobehaketa prozesua zabaltzen da, alegia, irakaslea aurrez aurre jartzen da bere praktikaren aurrean bere praktika aztertzen, betiere, prestatzailea edo lankideak lagun dituela.
|
|
Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan – Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso
|
|
Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan
|
|
Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan – Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso debatearen txandak edo bestearen ahotsak ekartzeko estrategien lanketak, adibidez.
|
|
Zalantzan jarri ahal dugu helburu eta trataera berezirik ez duen ahozko hori ahozkoa lantzea ote den. Izan ere, eskola adinean garapena gertatuko da baldin eta irakaskuntzaeta ikaskuntza prozesu horietan intentzionalitatea baldin badago, alegia, Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan parte hartzaileek (ikasle zein irakasle) aurrez egoera testuinguratzen eta horren kontzientzia hartzen badute (Dolz & Schneuwly, 1997).
|
|
Ezagutza ulertzen dugu sozialki eraikitako zerbait moduan, hau da, hurbilpen eraikitzaile eta soziokulturalean kokatzen gara. Ikuspegi hoKarmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko
|
hizkuntzaren
didaktika lantzen: egunkarien erabilera etengabeko prestakuntzan rretan, gelako pertsonek elkarri laguntzen diote ikasten, ezagutza modu bateratuan eraikitzen dute.
|