Emaitzak: 11
2008 | ||
Azkenik," X" taldeak euskaraz ondo bi gurasoetatik inork ez | hitz egitea du bereizgarri. | |
2014 | ||
Berrobin neska gaztek hika itteu ta erabiltzen due mutilen forman, mutilek | hitz eiten duten bezala. (Iñigo. | |
Hortaz, esan daiteke, gehiengoak duela euskara ama hizkuntza. Baina, seme alabek euskaraz | hitz egiteko duten ohiturari buruz galdetzerakoan, hauexek izan dira erantzak: | |
Familiek etxean euskaraz | hitz egiteko duten ohiturari dagokionez, emaitzek diote %62ak erabiltzen dutela euskara 3 artean. Ama hizkuntzari erreferentzia egiten dioten datuekin alderatuta, berdintsu mantentzen da kopurua, nahiz eta erabilera maila ezberdinetan gauzatzen dela kontuan hartu behar den (3tik 5 era). | |
2016 | ||
Azken ohar bat: txosten honetan hizkuntza gaitasunaz arituko garenean, ahozko gaitasun orokorraz arituko gara, hiztunek hizkuntzak ulertzeko eta | hitz egiteko duten gaitasun orokorraz. | |
2017 | ||
...lkarrizketatu gehienentzat, Gaeltacht eremua haien kontzientziaren parte da eta Gaeltacht eremua bizirik mantentzeko beharra azpimarratu dute. asko bertara joanak dira irlandera hobetzera eta irlanderako eredu bat hartzera. elkarrizketatuetako askok esplizituki lotu zuten irlanderaz ondo hitz egitea Gaeltacht eremukoa izatearekin. horrekin batera, behera egin zuen hiztun berri bakoitzak irlanderaz | hitz egiteko duen moduak. b12 hiztunak (25 urte, emakumezkoa) dio Gaeltacht eremuko jendeak benetako blas a (doinua) duela, eta bere irlandera saghas caighdeánach dela dio (nahiko estandarra). hitz egiteko bere moduarekin nahiko pozik badago ere, behar handia sumatzen du Gaeltacht eremuan boladatxo bat igarotzeko beste hiztun berri askok egin bezala. g15k (26 urte, gizonezkoa) Gaeltacht eremuko irlan... | |
2020 | ||
• Arreta zerbitzuetan euskara erabiltzeak gestioa ostopatuz, atzeratu edota zaildu dezake, herritar ia euskaldunek hainbat gairi buruz | hitz egiteko duen ezagutza maila" eskasa" dela eta. | |
2023 | ||
– Haur eta nerabeek euskaraz | hitz egiteko duten erraztasunaren eta euren lagunekin kalean egiten dutenarekin. | |
Haurrek euskaraz | hitz egiteko duten erraztasunak neurri handian baldintzatzen du haurrek euren artean euskaraz egitea. Euskaraz gaztelaniaz baino errazago egiten duten haurren artean% 90ek baino gehiagok egiten dute euskaraz euren artean; bietan erraztasun bera dutenek gaztelaniaz euskaraz baino nabarmen gehiago egiten dute. | |
– Haurrek euskaraz | hitz egiteko duten erraztasun erlatiboak eskolako eta lagun arteko euskararen erabileraren arteko lotura kuantifikatzea. | |
– Haurrek euskaraz | hitz egiteko duten erraztasun erlatiboaren eta euren lagun arteko euskararen erabileraren arteko lotura. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hitz | 11 (0,07) |
Lehen forma
hitz | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 11 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
hitz egin | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hitz egin ukan | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |