2013
|
|
ez du modurik segurantziaz jakiteko hartzaileak benetan zer ulertu duen. Beraz, gehienik ere, komunikazio arrakastatsuaren mailez
|
hitz
egin beharrean geundeke: igorle batek, urdin?
|
|
hartzailearentzat eta igorlearentzat, ala semaforo moduko bat dugu, hartzaileari interpretatu beharreko seinale halako bat igortzen diona? Beraz, komunikazio arrakastatsuaren mailez
|
hitz
egin behar genuke estrategiei heltzeko orduan.
|
2015
|
|
Gero, entseguetan, unibertso bat sortu behar da paperetik abiatuta. Pertsonaiak gorpuztu ahala, haien intentzioak eta gorputz inpultsoak finkatuz eta egoerak eta harremanak argituz doazen neurrian, pertsonaiek berek esaten digute zenbateraino zaizkien balekoak testuko esaldiak, eta baita ere zer erregistrotan
|
hitz
egin behar duten.
|
2019
|
|
G.L.: Gure kasuan hizkera naturala bilatu nahi zen, baina taldea osatu nahi genuen, hau da, herritarrek antzera
|
hitz
egin behar zuten. Ezin zuen bakoitzak bere modura ahal bezala egin.
|
|
Besterik irakasten ez zaien eta azterketetarako eskatzen zaien euskaldun berri gaixoek? Eta nola
|
hitz
egin behar dute horiek kalean?
|
2020
|
|
Igual esaten badizute hitz egin euskaraz, bai hala bai, ez zait gustatzen porque nik hitz egin al dut erderaz edo euskaraz. Esatea bai hala bai
|
hitz
egin behar dudala euskaraz eskolaz kanpo ba ez zait gustatzen.
|
2021
|
|
gorputza, bihotza, ezpainak, eskuak, ahoa, orezta, ahotsa, azala, hankak, adurra, hatsa, besoa, altzoa... Desira gorputzetik eta gorputzez
|
hitz
egiteko behar nabarmena adierazten du. Gizonezkoarenganako erotika da nagusi, eta erakarmena ere gorputz isurien aipamenez markatua da:
|
|
Aurretik esan dugun moduan, haurrek beren testuinguruan hizkuntzen oharmena garatzen doazenean, oharmen hori ez da kode zehatzaren fonologiara edo gramatikara soilik mugatzen; hizkuntza horiei buruzko ideiak jasotzen dituzte: zein den hizkuntza bat eta zein ez; non eta noiz
|
hitz
egin behar den hizkuntza bat eta noiz ez den hitz egin behar. Hizkuntzen arteko hierarkien ideiak ere jasotzen dituzte.
|
|
Aurretik esan dugun moduan, haurrek beren testuinguruan hizkuntzen oharmena garatzen doazenean, oharmen hori ez da kode zehatzaren fonologiara edo gramatikara soilik mugatzen; hizkuntza horiei buruzko ideiak jasotzen dituzte: zein den hizkuntza bat eta zein ez; non eta noiz hitz egin behar den hizkuntza bat eta noiz ez den
|
hitz
egin behar. Hizkuntzen arteko hierarkien ideiak ere jasotzen dituzte.
|
2023
|
|
ikasturtearen hasierako ekitaldian apezpikuaren, Seminarioko klaustroaren eta apezgai guztien aitzinean" La Iglesia y el Euskera. Obligación de hablar al pueblo en su lengua nativa y de cultivarla" izenburuko hitzaldian, urte berean argitara eman zuenean (Intxaurrondo 1926), argi azaldu zuen herriari zergatik
|
hitz
egin behar zaion bere ama hizkuntzan eta zergatik landu behar den herriaren ama hizkuntza.
|
|
1) Herriari bere ama hizkuntzan
|
hitz
egin behar zaio. Egiaztapen horretarako hiru oinarri hauek ematen ditu:
|