Emaitzak: 5
2000 | ||
gorpuztu nahi zela esatera iritsiko ginateke. Izan ere, nazioaren ezaugarriez | hitz egin aurretik, nazioa zer den eta zein den zehaztu behar da, horretarako nazioa territorialki definitu behar delarik; ondorioz, geografiaren irakaskuntzak funtsezkoa den lurraldetasunaren zutabe nagusiari heltzen diola esan genezake. Lurraldeak duen garrantzi politikoa ukaezina da eta, alde horretatik, Estatu espainiarreko geografiaren irakaskuntza sortu nahi zen komunitate identitate espainiarrarekin lotzen zen. | |
2001 | ||
Irakurketa prozesuaren garapena funtsezkoa da heldueneuskalduntzean ere. Asko eta asko dira irakurketaren bitartez lortu nahi ditugunhelburuak, hala nola, euskararen ikaskuntzari eragitea (hiztegia, gramatika, edukisoziokulturalak...), ikasleek testuen ulermena garatzea, beste jarduera pilo baterakoosagarria izatea (idatzi edo | hitz egin aurretik zer esana izateko...), irakurritakotestuetatik plazerra eta atsegina eskuratzea... | |
2002 | ||
Bestalde, eztabaida bera, debatea? da | hitz egitean aurrera egiteko modurik behinena. Mendebaldeko komunikazio eredua zuzena da, esplizitua. | |
2003 | ||
Bestela, prestakuntza ikastaroen erakunde antolatzaileetako bat bihurtzeko arriskua zuen. Bildutakoek, ordea, nahiago izan zuten Monrealekin | hitz egin aurretik UEU ren proposamena zehaztu; aukera juridikoak finkatzeko, Gurutz Jauregiri eskatu zitzaion laguntza; eta,, momentuz?, talde errektoralarekin, filosofiaz, eztabaidatzea erabaki zen. | |
2014 | ||
Horiek horrela, funtsezkoa iruditu zaigu genero identitatearen eta herriidentitatearen inguruko gogoetak eraikitzea emakumeek euskal agertokietan izanduten lekuaz jarduterakoan. Beraz, Itsasoren esperientziari buruz eta gorputzadierazpenari buruz | hitz egin aurretik (ikus 2 atala), modu orokorrean bada ere, hainbat gogoeta aurkeztea pentsatu dugu, hiru bide hauetatik: lehenik, espaziopublikoetan euskal musika gorpuzteko moduez jardungo dugu; bigarrenik, ikerketafeministek musikagintzaren esparruan eginiko ekarpenak labur aipatuko ditugu; etaazkenik, euskal agertokietan emakumeek izan duten agerpenaz arituko gara. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hitz | 5 (0,03) |
Lehen forma
hitz | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hitz egin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hitz egin aurre | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |