2011
|
|
Pazienteak esandakoa entzun ostean, hitz egiten hasiko gara; baina, hitz egiteko unean, erabiliko ditugun
|
hitzak
eta modua zainduko ditugu:
|
2012
|
|
Hau da, ez errepikatzea edo ez gehiegi erabiltzea hitz edo kontzeptuak (adibidez, gorantz igo).
|
Hitz
eta esaldi errepikakorrak erabilita, idazketak zabarra emango du. Komunikatzeko gaitasuna gure hiztegian oinarritzen da.
|
|
Bezeroaren arreta egiteko, liburu honetan landu ditugun hitzezko,
|
hitzik gabeko
eta idatzizko komunikazioko teknika guztiak aplikatu behar dira, eraginkor. Kontuan hartuko dira batez ere telefonozko komunikazioan eta gizarte trebetasunen aplikazioan, hala nola aditze aktiboan.
|
|
Fase honetan kontu handia izan behar da mezua ez distortsionatzeko. Zehatza izan behar da
|
hitzekin
eta manerak zaindu behar dira. Elkarrizketaren testuinguruak elkarrizketaren zentzua baldintzatuko du.
|
|
Hitzezko komunikazioa:
|
hitzak
eta hura erabiltzeko tonuak osatzen dute. Hau ere bi motatakoa izan daiteke:
|
|
|
Hitzak
eta esaldiak azpimarratzea
|
|
3 Proposamenak egitea. 4 Komunikazio estrategia, bezeroengan emozioak eta sentimenduak eragiten dituzten
|
hitzak
eta esaldiak erabiliz.
|
|
5 hitzeko beste multzo bat gehitzen da. Guztira, 10
|
hitz
eta 6 saio.
|
|
beste 3 multzo bat gehitzen da. Guztira, 15
|
hitz
eta 9 saio.
|
|
Ekintza zehaztuko duten
|
hitz
eta esaldiak erabili.
|
|
Autonomia hori sustatu egin behar da, baina beti haur bakoitza berezia dela eta familia berezia duela kontuan hartu behar dugu, eta, horregatik, ezin diegu haur guztiei maila bera eskatu. Animatzeko
|
hitzek
eta benetako laguntzak haurra indartzeko balio dute.
|
|
|
Hitza
eta isilunea. Gure hitzen morroi eta gure isiluneen nagusi gara?.
|
|
esaldia ezabatu dugu; izan ere, egin dezakegun zerbait bada beti, eta batzuetan oso erraza da; adibidez: gaixoa bisitatzea, hari entzutea, eskua ematea, eta
|
hitzaren bidez
eta bere esanetara gaudenaren konpromiso profesionalaren bidez lasaitzea.
|
2015
|
|
Alabaina, zenbait psikologok diote PNL sasipsikologia bat besterik ez dela; hau da, diziplina zientifiko izan nahi duela, baina ez dela. Kritikari horien arabera, PNLk psikologikoki desberdinak diren prozesu mentalak nahasten ditu, eta bereizi gabe erabili; hala, nahasi egiten ditu gaitasunak, pertzepzioak,
|
hitzak
eta esaldiak, irudi mentalak eta garuneko prozesuak. Horrez gain, maiz kritikatzen da PNLk parapsikologiarekin eta Reiki, Shiatsu eta antzeko medikuntza alternatiboekin duen lotura.
|
2017
|
|
Lehen gomendioa hitzezko mezua, erabilitako
|
hitzak
eta esaldiak, ahalik eta gehien zaintzea da. Hitzek zama emozional handia izan dezakete eta aldi berean oroimen desberdinak eragiten dituzte pertsona talde bakoitzarengan.
|
|
Igortzen den mezua. Igorritako
|
hitzek
eta hitz horiek esateko modua, keinuak, espresioak eta igorlearen estiloak osatzen dute mezua.
|
|
Mezua igortzeko erabiltzen den hedabidea edo kanala. Ohikoenak
|
hitzak
eta soinuak barreiatzen dituzten soinu bidezko kanalak eta aurpegiko espresioak eta keinuak, irudiak, idazkera eta abar barreiatzen dituzten bide bisualak dira. Biktimak artatzerakoan, aurrerago ikusiko dugunez, garrantzi handia izango du ukimenezko kanalak ere.
|
|
Bestalde, entzuleak jaso dituen
|
hitzak
eta hitz bakoitzari ematen dion esanahia erabiliko ditu mezua deskodifikatu eta interpretatzeko. Horregatik, zatiren bat ez badu entzun, inguruko soinuengatik?
|