Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 18

2011
‎Pazienteak esandakoa entzun ostean, hitz egiten hasiko gara; baina, hitz egiteko unean, erabiliko ditugun hitzak eta modua zainduko ditugu:
2012
‎Hau da, ez errepikatzea edo ez gehiegi erabiltzea hitz edo kontzeptuak (adibidez, gorantz igo). Hitz eta esaldi errepikakorrak erabilita, idazketak zabarra emango du. Komunikatzeko gaitasuna gure hiztegian oinarritzen da.
‎Bezeroaren arreta egiteko, liburu honetan landu ditugun hitzezko, hitzik gabeko eta idatzizko komunikazioko teknika guztiak aplikatu behar dira, eraginkor. Kontuan hartuko dira batez ere telefonozko komunikazioan eta gizarte trebetasunen aplikazioan, hala nola aditze aktiboan.
‎Fase honetan kontu handia izan behar da mezua ez distortsionatzeko. Zehatza izan behar da hitzekin eta manerak zaindu behar dira. Elkarrizketaren testuinguruak elkarrizketaren zentzua baldintzatuko du.
‎Hitzezko komunikazioa: hitzak eta hura erabiltzeko tonuak osatzen dute. Hau ere bi motatakoa izan daiteke:
Hitzak eta esaldiak azpimarratzea
‎3 Proposamenak egitea. 4 Komunikazio estrategia, bezeroengan emozioak eta sentimenduak eragiten dituzten hitzak eta esaldiak erabiliz.
‎5 hitzeko beste multzo bat gehitzen da. Guztira, 10 hitz eta 6 saio.
‎beste 3 multzo bat gehitzen da. Guztira, 15 hitz eta 9 saio.
‎Ekintza zehaztuko duten hitz eta esaldiak erabili.
‎Autonomia hori sustatu egin behar da, baina beti haur bakoitza berezia dela eta familia berezia duela kontuan hartu behar dugu, eta, horregatik, ezin diegu haur guztiei maila bera eskatu. Animatzeko hitzek eta benetako laguntzak haurra indartzeko balio dute.
Hitza eta isilunea. Gure hitzen morroi eta gure isiluneen nagusi gara?.
‎esaldia ezabatu dugu; izan ere, egin dezakegun zerbait bada beti, eta batzuetan oso erraza da; adibidez: gaixoa bisitatzea, hari entzutea, eskua ematea, eta hitzaren bidez eta bere esanetara gaudenaren konpromiso profesionalaren bidez lasaitzea.
2015
‎Alabaina, zenbait psikologok diote PNL sasipsikologia bat besterik ez dela; hau da, diziplina zientifiko izan nahi duela, baina ez dela. Kritikari horien arabera, PNLk psikologikoki desberdinak diren prozesu mentalak nahasten ditu, eta bereizi gabe erabili; hala, nahasi egiten ditu gaitasunak, pertzepzioak, hitzak eta esaldiak, irudi mentalak eta garuneko prozesuak. Horrez gain, maiz kritikatzen da PNLk parapsikologiarekin eta Reiki, Shiatsu eta antzeko medikuntza alternatiboekin duen lotura.
2017
‎Lehen gomendioa hitzezko mezua, erabilitako hitzak eta esaldiak, ahalik eta gehien zaintzea da. Hitzek zama emozional handia izan dezakete eta aldi berean oroimen desberdinak eragiten dituzte pertsona talde bakoitzarengan.
‎Igortzen den mezua. Igorritako hitzek eta hitz horiek esateko modua, keinuak, espresioak eta igorlearen estiloak osatzen dute mezua.
‎Mezua igortzeko erabiltzen den hedabidea edo kanala. Ohikoenak hitzak eta soinuak barreiatzen dituzten soinu bidezko kanalak eta aurpegiko espresioak eta keinuak, irudiak, idazkera eta abar barreiatzen dituzten bide bisualak dira. Biktimak artatzerakoan, aurrerago ikusiko dugunez, garrantzi handia izango du ukimenezko kanalak ere.
‎Bestalde, entzuleak jaso dituen hitzak eta hitz bakoitzari ematen dion esanahia erabiliko ditu mezua deskodifikatu eta interpretatzeko. Horregatik, zatiren bat ez badu entzun, inguruko soinuengatik?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia