2008
|
|
Hizkuntza gaitasunari eta hedabideen kontsumoari buruz orain arte esandakoa laburtzeko,
|
hiru
ideia nagusi emango ditugu:
|
|
Hizkuntza gaitasunari eta hedabideen kontsumoari buruz orain arte esandakoa laburtzeko,
|
hiru
ideia nagusi emango ditugu:
|
2012
|
|
Bestalde, haur eta gazteen erabilerak helduen presentziaren arabera jasaten dituen aldaketak ere aztertu ditugu. Amaitzeko, etorkizunera begira euskararen erabileran eragiteko baliagarriak iruditzen zaizkigun
|
hiru
ideia aipatu ditugu.• Hitz gakoak: euskara, kale erabilera, haur eta gazteak.
|
2013
|
|
Ez gara beraz atal honetan xehetasunez arituko, 2011ko azterketaren gainean ateratako ondorioez. Bertan nabarmendu genituen hamabost puntuak nolabait laburtu ditzakegu hemen, elkarrekin lotuta dauden
|
hiru
ideia nagusiren inguruan.
|
2015
|
|
Irakasleak eragile izatearen inguruan
|
hiru
ideien inguruan hausnarketa bat Mugak onartzea Herriarekin lotura eta beste eragileekin koordinazioa Eraginkorrak izateko formazioa.
|
|
Irakasleak eragile izatearen inguruan
|
hiru
ideien inguruan hausnarketa bat:
|
2016
|
|
|
Hiru
ideia horiek, emakumea araua betetzen ez duten guztien subjektu unibertsal kontsideratzea, identitatea deseraiki eta berreraikitzea eta auziaren izaera politiko eta polistikoa, hirurak ekar litezke hiztunaren eta hizkuntzaren planora. askatzeko bide gisa. Izan nahi dugun hori izateko aldarria, egiten dugun hori garela dioen maxima hori.
|
|
|
Hiru
ideia horiek, emakumea araua betetzen ez duten guztien subjektu unibertsal kontsideratzea, identitatea deseraiki eta berreraikitzea eta auziaren izaera politiko eta polistikoa, hirurak ekar litezke hiztunaren eta hizkuntzaren planora.
|
|
|
Hiru
ideia horiek (praktika, performancea eta bizipenak) elkarlotuta ulertzen ditut, hirurak hiztuna bera eta hizkuntz identitatea modu alternatiboetan ulertzeko bidea ematen dutelako.
|
|
|
Hiru
ideia horiek (praktika, performancea eta bizipenak) elkarlotuta ulertzen ditut, hirurak hiztuna bera eta hizkuntz identitatea modu alternatiboetan ulertzeko bidea ematen dutelako. Eta modu laburrean bada ere, ondoren bide hori zirriborratzen saiatuko naiz.
|
2017
|
|
Gure aburuz oso antzeko diskurtsoak dira, eta, labur esanda,
|
hiru
ideia nagusi mamitzen dituzte:
|
2021
|
|
• Jon Sarasuak
|
hiru
ideien inguruan artikulatu zuen bere hitzaldia: (a) egoeraren larritasuna, (b) itxaropena, (c) erantzukizuna.
|
2022
|
|
Azterketa Agirre Lehendakaria Centerren ikuspegi metodologikoaren testuinguruan (Espiau, 2017) kokatua dago. Gizarte berrikuntzako joera berrietan du oinarri eta, oso modu laburrean,
|
hiru
ideia nabarmentzen dira ikuspegi horretan: batetik, erronka konplexuen aurrean askotariko erantzunak behar direla azaleratzen du, eta beraien artean elkar lotuak eta integralak izan behar direla azpimarratzen du (ikuspegi sistemikoa terminoarekin izendatzen den ideia); bestalde, edozer gizarte eraldaketa komunitate horrek aldaketarako pertzibitzen dituen aukeren gainean eraiki behar dela dio; eta, azkenik, eraldaketa prozesu jarraitu gisa aurkezten du (ez lineala), eta prozesu logikan lan egin beharra jasotzen du.
|
2023
|
|
alde batetik, hezkuntza formala, eskolakoa, bizitzako eremuetan eragin gutxiagoa duena, baina aldi berean zabalagoa, osoagoa eta segurua; eta, bestetik, hezkuntza asistematikoa (ez formala), eguneroko bizitzarekin lotura duena, ziurtasun gabekoa, sozializatzeko eremuetan ematen dena. Deweyek hezkuntza ez formalaren baitan
|
hiru
ideia azpimarratzen ditu: esperientziaren boterearena, interesaren garrantziarena, eta jolasarena (Ramirez eta Telleriak 2015 aipatua).
|