2003
|
|
Produktu ekologikoen aurreko jarrera Elikagai ekologikoek, hau da, natura ahalik eta gehien errespetatuz ekoitzitakoek, baliabide naturalak erabiliz eta izurri hilkariak eta ongarri artifizialak erabili gabe, konfiantza handia dute kontsumitzaileengan, nahiz eta merkatuan oso gutxi sartzen diren: hamar kontsumitzailetik ia
|
hiruk
ez dute inoiz elikagai ekologikorik erosi, eta ohitura hori ez da handitu aurreko urteetan baino. Hala ere, aldian hazkundea izan zen (kontsumitu zituztenen proportzioa %64tik %73ra igo zen), baina 2003an bilakaera gelditu egin da.
|
2004
|
|
Lautik
|
hiruk
ez dituzte gurpildun aulkietan doazen erabiltzaileentzako berariazko aparkalekuak.
|
|
Ibilgailu astunetarako aparkaleku bereiztuak: 10 gunetik
|
hiruk
ez dituzte horrelakoak
|
|
Era berean, lan horrek adierazten du inkestatutako hamar pertsonatik lauk ohitzen direla kezkatzen dutenari buruzko informazioa ematera, medikuarekin hitzordua izan aurretik, baina %4, 3k bakarrik galdetzen die medikuari edo beste osasun langile batzuei non lortu Interneten tratatzen dituzten arazoei buruzko informazioa. Ildo beretik, elkarrizketatutako lau pertsonatik
|
hiruk
ez dute inoiz hitz egiten beren medikuarekin edo beste osasun langile batzuekin Sarean aurkitzen duten informazioari buruz, eta %40k konfiantza izango luke informazio horretan, nahiz eta bere medikuaren aholkuei edo jarraibideei kontrajarrita egon. Eragozpenak Osasun erabiltzaileek Interneten dituzten eragozpen nagusiei dagokienez, azterlanak adierazten du informazioa eskuratzeko zailtasunak dituztela, ugari eta heterogeneoak direlako, aurkitutako informazioa ulertzeko arazoak daudelako, lineako zerbitzuen erregulaziorik ez dagoelako, zerbitzuak eskaintzen dituen erakundeari betetzeko lege estaldurarik ez dagoelako eta informazioaren baliotasun maila baloratzeko zailtasunak dituztelako.
|
2005
|
|
Txarrenak, Malagakoak: lautik
|
hiruk
ez dituzte zenbakituta.
|
|
Beste arau hauste arrunt batzuk Hizkuntza Politikaren Legeari dagozkionak dira. Hala, 41 aseguru etxek (%56) ez dute zerbitzu eskaintzako dokumenturik katalanez, 36k ez dute kontratuen alerik hizkuntza horretan (%49), 30ek ez dute errotulazio finkorik katalanez (%41) eta
|
hiruk
ez dute kontratu bereizirik katalanez eta gaztelaniaz (%4). Izan ere, kontsumoaren arloko araudiaren% 100 betetzen duten 18 enpresa gehienak Kataluniako kapitalekoak dira edo autonomia erkidego horretan dute egoitza soziala.
|
2010
|
|
“Bost urte besterik ez dira 2015era iristeko; beraz, bultzada handia eman behar zaie saneamenduaren arloan egiten diren ahaleginei eta inbertsioei, Milurtekoko Garapen Helburuaren azken ebaluazioa egiten dugunean eragin eraginkorra izan dezagun”, adierazi zuen Robert Bos OMEko Ur, Saneamendu eta Higieneko koordinatzaileak. “Ia 884 milioi pertsona bizi dira edateko urik gabe, eta
|
hirurak
ez du oinarrizko saneamendu zerbitzurik; beraz, mundu osoan guztiok ura eta saneamendua bermatzeko esku hartu behar dugu berehala” esan zuen UNICEFeko Ur eta Saneamendu Ataleko zuzendari Clarissa Brocklehurstek.
|
2013
|
|
Hala ere, lau jatetxetatik
|
hiruk
ez dute osoko ogirik eskatzeko aukerarik ematen; ogi zuria baino ez dute.
|
|
Obesitatea duten hamar pertsonatik
|
hiruk
ez dute gehiegizko pisuari lotutako arazo metabolikorik, egoera fisiko egokia dela eta.
|