Emaitzak: 8
2000 | ||
Irudimenezko pertsonaiak lotzen dituzten | hiru elementu hauekin dago osatuta: | |
Era iradokor eta erakargarri batez hasi behar ditugu albisteak, entzuleen arreta gureganatzea helmugatzat hartuz. Abiatze onak lortzeko, honako | hiru elementu hauek erabili behar ditugu: | |
2001 | ||
c) Arlo honi ekiteko, | hiru elementu hauek lehenetsi nahi ditut: | |
2002 | ||
Horregatik, horiek guztiakbiltzeko markorik koherenteena irakaskuntza/ ikaskuntzaren marko bera izan da: hiruki didaktikoa (Chevallard, 1985). Dakigunez, irakaskuntza/ ikaskuntzafenomeno guztiak | hiru elementu hauen interakzioari esker gertatzen dira: irakaslea, ikaslea eta irakas/ ikasgai den objektua, euskara, gure kasuan?. | |
2004 | ||
–bezeroari begira dagoen enpresa?. Arrasateko enpresa kooperatiboei dagokienean, bezeroaren eskakizunen gidaritzapeandagoen enpresa horrek honako | hiru elementu hauek artikulatzen ditu: kudeaketarako sistema berria, hobekuntza taldeak eta konpainia txikiak. | |
2015 | ||
Baina honi, edo hauei batu eginbeharko litzaizkieke, triangelu perfektu batean, alderdi politikoen eredu eza eta baita ezagutzazientifikoaren gabeziak. | Hiru elementu hauek elkarrekin azaltzen dute egun EAEko gizarte zerbitzuensistemak bizi duen egoera eta hiru elementu hauek beraz dira ezberdintasun hauek sortu eta irautearenarduradun. Identifikazio honetatik abiatuta etorri dira neurriak, hartu beharrekoak benetanjustizia sozialean oinarritutako gizarte bat helburu badugu. | |
Baina honi, edo hauei batu eginbeharko litzaizkieke, triangelu perfektu batean, alderdi politikoen eredu eza eta baita ezagutzazientifikoaren gabeziak. Hiru elementu hauek elkarrekin azaltzen dute egun EAEko gizarte zerbitzuensistemak bizi duen egoera eta | hiru elementu hauek beraz dira ezberdintasun hauek sortu eta irautearenarduradun. Identifikazio honetatik abiatuta etorri dira neurriak, hartu beharrekoak benetanjustizia sozialean oinarritutako gizarte bat helburu badugu. | |
Ezberdintasun nagusi horiez haratago, iraunkortasunaren auzian bi ikuspegien arteko ezberdintasunak sakontze aldera, honako | hiru elementu hauek hartuko dira aztergai: 1 Jatorri epistemologikoaz eta diziplina zientifikoaz Gai honetan zehaztasunez azaldu da ingurumena eta iraunkortasuna nola ulertu diren pentsaera ekonomikoaren historian zehar eta jokatu duten papera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hiru | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hiru elementu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hiru elementu hauek | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |