Emaitzak: 8
2009 | ||
Bihotz tasaren erregistroa eta biofeedback aren aplikazioa neurtzeko Polar markako RS400 pultsometroa erabili genuen. Ikerketan | hiru ebaluazio tresna erabili ziren: | |
2014 | ||
10 taulako datu horiek bistan ditugula, iruzkin batzuk egin daitezke, euskarazko eta gaztelaniazko emaitzak erkatzeko: 1) hiru konpetentzia maila bereizirik (hasierakoa, erdi maila eta aurreratua), aurkezturiko | hiru ebaluazio horietan, ikasleen heren bat gutienez gelditu da beti hasierako mailan euskaraz; gaztelaniaz, hasierako maila horretan, %15 baino gutiago egon da beti; edo beste alde batetik begiratuta: erdi mailakoak eta maila aurreratukoak batean bilduta, gaztelaniaz ikasleen %85 dira gutienean, baina euskarazkoak, multzo horietan, ikasleen %65 inguruan dabiltza; 2) maila aurreratuan, gaztelaniaz, %30etik hurbil kokatzen dira hiru urteetako probetan; euskaraz, berriz, %20tik pixka bat gora. | |
11 taulanbilduak dira azken | hiru ebaluazio saioen batez besteko emaitzak, aipatu geruzak aintzat harturik. Zenbakiak interpretatzeko orduan kontuan hartu behar da 2009 urtean ezarri zela erreferentzia gisa batez besteko estatistiko bat, 250 puntukoa, harekin konparatzeko ondoko urteetako datuen bilakaera. | |
2015 | ||
Esanahi pertsonal eta instituzional horien arteko adaptazio prozesuetan oinarrituz, historikoki, | hiru ebaluazio mota bereizi izan dira, horiek dira: | |
2017 | ||
| Hiru ebaluazio metriken emaitzak hobetzen dira UFei buruzko informazioa sisteman gehitu ondoren (ikus 1 taula), baina BLEU neurriak erakusten du alderik handiena bi sistemen artean,% 3,02koa (0, 22puntu). | |
2021 | ||
Edonola ere, | hiru ebaluazio motek arestian aipatutako elkarrizketa hezitzailea gertatzea ahalbidetu behar dute; ikasleek nahiz irakasleak dela literaturaz, 81 Dena den, autoerreflexioaren eta hortik eraikitzen den Self Reflection Learning aren (SRL) eta ebaluazioaren autoebaluazioa barne artean desberdintzen dute zenbait autorek (Panadero, Andrade eta Brookhart, 2018) eta haien arteko lotura 90eko hamarkadatik aur... Edonola ere, euren arteko" elkarrekikotasuna" eta biak konbinatzeak dituen onurak nabarmentzen dituzte (op.). dela literatur esperientziak eragindako garapenaz hitz egiteko, komunikatzeko, iritziak trukatzeko edota balorazioak partekatzeko espazioak zabaltzen lagundu behar dute, kalifikazioaz harago, eta, are gehiago, arlo eta hezkuntza ikuspegi horretan. | |
Ikuspegia, oinarri garrantzitsuenak eta adierazleak definituta, ondoren azaltzen den errutinarako ebaluazio prozesua nola irudikatuko dugun zehaztuko da, horretatik eraiki baita proposamen osoa. Lehen aletutako | hiru ebaluazio motak auto, koeta hetero ebaluazioa harilkatuko dira prozesu | |
2022 | ||
Programa horrek | hiru ebaluazio zituen ikasturte bakoitzeko, eta bertan parte hartzen zuten institutuaren zuzendaritzak, ikasleek, familiak eta hezkuntza ikuskaritzak. Ikuskariak gaizki egiten ari zela ikusiz gero, hobetzeko neurriak proposatzen zituen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hiru | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 2 (0,01) |
Labayru | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hiru ebaluazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hiru ebaluazio mota | 3 (0,02) |
hiru ebaluazio horiek | 1 (0,01) |
hiru ebaluazio metrika | 1 (0,01) |
hiru ebaluazio saio | 1 (0,01) |
hiru ebaluazio tresna | 1 (0,01) |
hiru ebaluazio ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |