Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2009
‎Bihotz tasaren erregistroa eta biofeedback aren aplikazioa neurtzeko Polar markako RS400 pultsometroa erabili genuen. Ikerketan hiru ebaluazio tresna erabili ziren:
2014
‎10 taulako datu horiek bistan ditugula, iruzkin batzuk egin daitezke, euskarazko eta gaztelaniazko emaitzak erkatzeko: 1) hiru konpetentzia maila bereizirik (hasierakoa, erdi maila eta aurreratua), aurkezturiko hiru ebaluazio horietan, ikasleen heren bat gutienez gelditu da beti hasierako mailan euskaraz; gaztelaniaz, hasierako maila horretan, %15 baino gutiago egon da beti; edo beste alde batetik begiratuta: erdi mailakoak eta maila aurreratukoak batean bilduta, gaztelaniaz ikasleen %85 dira gutienean, baina euskarazkoak, multzo horietan, ikasleen %65 inguruan dabiltza; 2) maila aurreratuan, gaztelaniaz, %30etik hurbil kokatzen dira hiru urteetako probetan; euskaraz, berriz, %20tik pixka bat gora.
‎11 taulanbilduak dira azken hiru ebaluazio saioen batez besteko emaitzak, aipatu geruzak aintzat harturik. Zenbakiak interpretatzeko orduan kontuan hartu behar da 2009 urtean ezarri zela erreferentzia gisa batez besteko estatistiko bat, 250 puntukoa, harekin konparatzeko ondoko urteetako datuen bilakaera.
2015
‎Esanahi pertsonal eta instituzional horien arteko adaptazio prozesuetan oinarrituz, historikoki, hiru ebaluazio mota bereizi izan dira, horiek dira:
2017
Hiru ebaluazio metriken emaitzak hobetzen dira UFei buruzko informazioa sisteman gehitu ondoren (ikus 1 taula), baina BLEU neurriak erakusten du alderik handiena bi sistemen artean,% 3,02koa (0, 22puntu).
2021
‎Edonola ere, hiru ebaluazio motek arestian aipatutako elkarrizketa hezitzailea gertatzea ahalbidetu behar dute; ikasleek nahiz irakasleak dela literaturaz, 81 Dena den, autoerreflexioaren eta hortik eraikitzen den Self Reflection Learning aren (SRL) eta ebaluazioaren autoebaluazioa barne artean desberdintzen dute zenbait autorek (Panadero, Andrade eta Brookhart, 2018) eta haien arteko lotura 90eko hamarkadatik aur... Edonola ere, euren arteko" elkarrekikotasuna" eta biak konbinatzeak dituen onurak nabarmentzen dituzte (op.). dela literatur esperientziak eragindako garapenaz hitz egiteko, komunikatzeko, iritziak trukatzeko edota balorazioak partekatzeko espazioak zabaltzen lagundu behar dute, kalifikazioaz harago, eta, are gehiago, arlo eta hezkuntza ikuspegi horretan.
‎Ikuspegia, oinarri garrantzitsuenak eta adierazleak definituta, ondoren azaltzen den errutinarako ebaluazio prozesua nola irudikatuko dugun zehaztuko da, horretatik eraiki baita proposamen osoa. Lehen aletutako hiru ebaluazio motak auto, koeta hetero ebaluazioa harilkatuko dira prozesu
2022
‎Programa horrek hiru ebaluazio zituen ikasturte bakoitzeko, eta bertan parte hartzen zuten institutuaren zuzendaritzak, ikasleek, familiak eta hezkuntza ikuskaritzak. Ikuskariak gaizki egiten ari zela ikusiz gero, hobetzeko neurriak proposatzen zituen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia