Emaitzak: 10
2011 | ||
Irakaskuntzak konpetentzia formalak baino ez dituela erakusten eta hizkuntzaren erabilera, batez ere, konpetentzia informaletan oinarritzen da. Eskolak, ordea, arazo asko ditu | hauek transmititzean. | |
Batetik, irakaskuntzak konpetentzia formalak baino ez dituela erakusten eta hizkuntzaren erabilera, batez ere, konpetentzia informaletan oinarritzen da. Eskolak, ordea, arazo asko ditu | hauek transmititzean. Gazte asko ikusten da filosofiako testu iruzkinak edo fisikako azterketak euskara zuzen eta egokian egiteko gai dena, baina gelako esparru akademikotik kanpo euskara erabiltzeko inolako motibazio barik, ezinean lagunarteko elkarrizketarik arruntenak egiteko ere. | |
2015 | ||
Fishmanen hitzetan, gertuko komunitatean bermatu behar da hizkuntzaren erabilera, horiek baitira ama hizkuntzaren transmisioaren oinarri. Hizkuntza bide | hauetatik transmititzen bada, horietan bultzatu eta indartu behar da hizkuntzaren erabilera. | |
Akatshauek, kontuan hartu ezean, eragin kaltegarriak sor ditzakete, hala nola, espektroaren hedapena, zarataeta interferentzia. Efektu | hauek transmititzen edo jasotzen den seinalearen ezaugarriak kaltetzen dituzteeta ondorioz, komunikazio sistemaren errendimendua eta abiadura mugatu (Witt, 2011) (Ye et al., 2014). | |
2017 | ||
Etenak edo isiluneak. Honako | hauek transmiti ditzakete: onarpena, samina, sufrimendua, hoztasuna, axolagabekeria, oldarkortasuna, mespretxua edo bazterkeria. | |
Motorraren bira honako elementu | hauen bitartez transmititzen da gurpiletara iristeko: | |
Antena egitura | hauek transmititzen duten potentzia kalkulatzeko, CST bitartez simulatutakomikrouhin labeak ingurune hurbilean duen eremu elektrikoa aintzat hartu da. Labearen aurrekoaldeko eremu elektrikoaren errepresentazioa ikus daiteke 3 irudian, labetik hurbilen dagoenplano koloreduna. | |
2019 | ||
Koadroak proiekta ditzakegu eta | hauek transmititzen dutena asma genezake. | |
2020 | ||
Izaera bereziko gaiak lantzen dituzten haur eta familien ongizatea helburu duten elkarteei laguntza afektiboa eta materiala eskaintzea du helburu. Eta aldi berean, elkarte | hauek transmititzen dituzten baloreak jaso, hauekin aberastu eta hezi, eta hauek gizarteratuz herri inklusiboago bat eraikitzen saiatu. | |
2022 | ||
Argi gainera. Abesti | hauek transmititzen didaten zati txiki bat beste pertsona bati helaraztea lortzen badut, zoriontsu. Oso zoriontsu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 10 (0,07) |
Lehen forma
hauek | 8 (0,05) |
hauen bitartez | 1 (0,01) |
hauetatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
LANEKI | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek transmititu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek transmititu ezan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |