Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2000
‎Nolanahi ere, betebehar hauek modu progresiboan betetzeko modua (gehienez jota ere 5 urtetan) zehaztu daiteke kable, satelite eta telebista digital lurrazalekoen kasuetan.
‎bere barnean zenbait azpigaiezosatuta eta bere inguruko zenbait bestelako gaiekin erlazionatuta. Alderdi askobereizi behar direlako eta hauek modu ezberdinetan azter daitezkeelako, guztizbirtuala gertatzen da eta egokia da: 1) bai diziplina baten barnean, ia edozein gauza aztertzeko; 2) baita aipatutako diziplinazeharkotasuna ziurtatzeko ere; adibidez, gaur egun antropologia, soziologia, psikologia soziala, psikologia, soziolinguistika, psikolinguistika, psikosoziolinguistika, eta abarren artean gertatzen denbezala.
2002
‎Bi jarduera hauek modu naturalean konbina daitezke. Hizkuntzaren analisiaeta praktika egiten duten bitartean, ikasleek ondo onartzen dituzte zuzenketak, hizkuntzan fokalizatzeko unea delako, hain zuzen ere.
2005
‎Talde hauek modu homogeneoan, hau da, ikasleak propio aukeratuta, osatzenbadira, horrek erraztasuna ematen du gaitasun kognitiboak lantzeko orduan.
2006
‎Erantzukizun hauek tenperamentu zaileko haur baten hazierari aplikatzenzaizkionean, askoz nekezagoak bilakatzen dira, gurasoengandik eskaera bereziakbehar izaten baitituzte, eta horregatik estresa gehitzen duten faktore bihurtzen dira.Guraso batzuk haur hauei modu lasai eta objektiboan aurre egiteko gai badira ere, gehiengoak jokabide hauek ulertzeko ezintasunean, desorientatuta, nahastuta etaestututa sentitzen dira. Estutasuna, erruduntasuna, gaitasun gabezia eta nekea dira, haur hauek zaindu eta hezteko erantzukizuna duten gurasoek sarritan agertzendituzten sentimenduak.
2008
‎Pertzentilak baremaziorako bildutako datuetan oinarritzen dira (Lehen KGNZ, n= 442 eta Bigarren KGNZ, n= 975). Taula eta grafiko hauek modu egokian erabiltzeko ikusi eskuliburu honen 2 atala (ikus. 23 or.)
2009
‎«Emakumea= ama» identifikazio soziokulturalakrol zehazki femeninoak (ama, etxekoandre eta emaztea) bete ahal izateko ezaugarri emozional espezifikoak garatzea ahalbidetzen du, alegia: maitekortasuna, altruismoa, entrega afektiboa, besteen zaintza afektibo eta emozionala, oldarkortasun kontrolatua, afektiboki estuak diren harremanak garatzeko joera, etab.beharrezkoak izango dira genero rol hauek modu «egokian» bete ahal izateko.Hala, bada, afektiboki besteengan zentratutako subjektibotasuna garatuko duteemakumeek. Horrek esan nahi du harremanen baitan ulertuko dutela emakumeekberen burua, seme alabekiko, bikotekidearekiko, familiarekiko eta gizartearekikoharremanean.
‎Lan hauen artean modu bereziki tristean gogoratzen dute borrokalari antifaxista batzuek frontean, «inorena ez zen lurrean», armada frankistak aurrera egitekolubakiak ireki behar izatea. Zalantzarik gabe, hauxe izan zen prisioneroek egindako lanik gogorrenetako bat, alde batetik, etsaiaren alde oso modu gordin etaikusgarrian aritu behar zutelako, eta bestetik, zeregin horretan zeuden bitartean, haien kide ohien, errepublika defendatzen zuten soldaduen tiroak jasotzen ahalzituztelako.
2010
‎Hasiera batean janarien aldaketa eta prozesatze hauek modu enpirikoan sortu baziren ere, gaur egun ezaguna da beharrezkoa dela jokabide arau espezifikoak betetzea, zeinen helburu nagusia den elikagaien ezaugarri nutritiboak eta sentsorialak ez okerragotzea eta, posible bada, hobetzea. Frogatuta dago sukaldaritzaprozesu batean egosketa tenperatura eta denbora zaintzen ez badira, itxarotako emaitzak erabat alda daitezkeela, esaterako, nutrienteen edukiera, ehundura eta aroma, itxura erakargarria, eta abar.
2014
‎Sarritan, posible da, sarea deskonektatzeko gailu bat azterketa egoki baten ondoren jarri ez bada, gelan eremu handiagoak nozitzea. Beraz, gailu hauek modu prebentiboan erabiltzea ez da gomendagarria. Gainera, behin jarri ondoren modu erregular batean haren funtzionamendua baieztatu behar da, eta beharrezko balitz, tarteka haren sentsibilitatea doitu.
2015
‎Konidiosporen sintesia estimulu jakin batzuk detektatu ondoren abiatzen dute hifa ezespezializatuek (Fischer and Kues, 2006). Estimulu hauek modu egokian jaso eta transmititzekomekanismo genetiko eta molekular efizienteak behar dira eta hori da garapenaren erregulatzailegoiztiarren lana (UDA bide genetikoa; Upstream Developmental Activators) (Wieser et al., 1994; Etxebeste et al., 2010). Ikerketa honetan UDA bide genetikoko FlbB proteina izan da aztergai.
‎Hemendik abiatuta, eztabaida irekia geratzen da, sistema politiko honekongizate estatuaren egituratan lagundu edo oztopatzen duen argudiatzeko garaian. Autore batzueniritziz, eta teoria klasikoak jarraituz, federalismoa ongizate estatuarentzako oztopoa da, eskubidesozialak garatzeko ezinbestekoa baita hauek modu bateratuan ematea lurralde osoan. Beste autorebatzuen iritziz krisiak erakutsi du egitura federala ongizate estatuaren iraupenerako tresna baliogarriaizan daitekela eta beraz, aurrekontu gabezia eta murrizketa garaietan gobernu maila ezberdinekziurtatzen dutela estatu mota honen iraunkortasuna.
‎Lortutako SLNak tresna interesgarriak dira uretan disolbatzen ez diren substantziak disoluziourtsuetan egonkortzeko eta zelulen mintz plasmatikoa gurutzatzea errazteko. Dena den, nanopartikula hauek modu ez selektibo batean barneratzen dira zeluletan eta aurrez aipatuarrazoiengatik, farmakoen garraio bideratua lortu ahal izateko ezinbestekoa da garatutakonanopartikulak gure itu zelulei modu zehatz batean lotzea. Honetarako nanopartikulengainazalean azaltzen diren molekulak eralda ditzakegu, interesatzen zaizkigun zelulei soilikitsasteko eta ondorioz modu aktibo batetan barneratuak izateko.
‎aurreikusi behar dira, eta larratze plan hau egunero egokitu ardien beharrizanak etalarrearen hazkuntza kontutan harturik. Maneiu hauek modu egokian eginez gero, belarekoizpena gehitzea lortzen da, animaliek belarraren erabilera homogeneoagoa egiten dute belarhautespena gutxituz, eta larreetan gorotzen bidezko ongarritzea homogeneoagoa izatea lortzenda (Teague et al., 2011).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia