Emaitzak: 8
2003 | ||
...in alderatuz gero, baieta historia horretako mugarriak kontuan hartzen baditugu (Lemoiz, Leitzaran, Itoiz, Abiadura Handiko Trenaren kontrako dinamika), baita maila lokalen emandiren dinamikei begiratuta ere (inguru hurbilean gaur egun badaude beste zentraltermikoen proiektuak (batzuk jadanik eraikitzen edota funtzionatzen) Bilbon, Muskizen, Santurtzin eta Zierbenan eta aurkaritza prozesuak, baina | hauek lortzen aridiren emaitzak askoz ere apalagoak dira). | |
2006 | ||
Sei urte | hauetan lortutako emaitzak â?, oso onakâ, izan dira, Elviraren beraren esanetan. | |
2010 | ||
Egosketa prozesu | hauetan lortutako emaitza aldagai askoren araberakoa da: elikagaiaren menpeko aldagaiak, ingurune koipetsuaren menpekoak eta prozesuko teknologiaren menpekoak (azalpen honek neurri batean aurreko ataletan komentatutakoa laburtzen du). | |
2011 | ||
Orain, PSE k 5º edukiontziaren aldeko apustua egiten du. 5º kontenedorea gure inguruko zenbait herritan jarri da eta | hauetan lortutako emaitzek argi utzi dute, batetik oso sistema garestia dela eta bestetik, banakako zabor bilketan lortutako kopurua oso gutxi aldatu dela, ez da aldaketa nabarmenik antzeman.Lasarte Orian zehar ibilita, nabaria da oraingo lau kontenedoreekin usain txarrak eta zikinkeria dagoela herriko kaleetan. Edukiontzi bat gehitzearekin ez da lortzen edozein gizarte garatuetan banakako zabor bilketak osasuna, ekonomia eta arduragatik sortu behar lituzkeen hondakin mailak.Badakigu Lasarte Oriako PSE k gure osasuna kaltetuko duen eta ekonomikoki hipotekatuko gaituen erraustegia eraiki nahi duela, bere esanetan, gure onerako lan egiten ari den bitartean.Lasarte Oriako PSE k herritarren osasunarengatik arduratzea nahi genuke. | |
2014 | ||
Gainera, ez dira kontuan hartzen belaunaldi bakoitzak atxikita dituen eta parte hartzaileen jardunean eragina izan lezaketen faktore soziohistorikoak. Arrazoi hori dela medio, azterlan | hauen bidez lortutako emaitzetatik ezin atera daiteke baliozko ondoriorik aztergai hartutako gaitasunetan adinari loturik gerta litezkeen aldaketei buruz; adin desberdinetako baina belaunaldi desberdinetako parte hartzaileen arteko desberdintasunei buruzko ondorioak besterik da atera (kohorte efektua). Neurketa bakarra egiten denez, bestalde, ezin azter daiteke banako bakoitzaren baitako aldaketa, eta ez dute ematen neurketan bildutako datu zehatzen aurrekariei eta ondorioei buruzko daturik ere. | |
2017 | ||
Bi portaera proba | hauetan lortutako emaitzek, nerabezaro garaian larregizko alkohol kontsumoarenondorioz narriadura kognitibo nabarmena gertatzen dela aditzera eman zuten. Hala ere, ezagutze etaespazial oroimen mailaren berreskurapena behatuz, aberastutako ingurugiroen erabilpenaalkoholismoaren tratamenduan tresna baliagarria izan zitekeela iradoki zen. | |
2018 | ||
Lintzirin merkataritza guneak Oiartzunen duen hizkuntza inpaktua neurtzeko erabili den tresna, betetako galdetegiak eta | hauekin lortutako emaitza azalduko dira atal honetan. | |
2022 | ||
Azken iritzi hauek beste begirada kritikoagoa ematen diote kontakizunak irakurtzeko eta hartzeko erari, izan delako garai bat non belaunaldi gazteak, seme alabak eta ilobak, bere guraso eta aitita amamen iragan latzetik urrundu baitziren haiek bizi izandako gudako erasoez ezer gutxi jakin gabe. Egin dira bai, ikerketa historiko ugari, eta zabaldu dira | hauetatik lortutako emaitzak, baina horietatik aparte, badirudi, gazteek aditzera ematen dutenagatik zabalkunde lan handia egin behar dela oraindik jakintza akademikoa herri ezagutza bilaka dadin. Gudako lekukoen historia kontatzeak gizarteko igorpenaren aurrerapena dakar eta akademiko hutsak ez diren arloei buruzko informazioa eskaintzen du zeren ezein ikerketa da bere gizarte koordenaden zordun. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 8 (0,05) |
Lehen forma
hauetan | 4 (0,03) |
hauek | 1 (0,01) |
hauekin | 1 (0,01) |
hauen bidez | 1 (0,01) |
hauetatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Sustraia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek lortu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek lortu emaitza | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |