Emaitzak: 8
2002 | ||
Sailaren aldetikharrera ona jaso eta sailkideok horretan inplikatzea zen, guk uste, helburuakiristeko bidea. Horretarako, honako aspektu | hauek landu beharra ikusigenuen: | |
2008 | ||
Disgrafia mugikorrari dagozkion arazoetan esku hartzeko, honako alderdi | hauek landu behar dira: gorputzaren lasaitze globala eta zatikakoa, mugimenduen disoziazioa, gorputz eskema, mugimendu portaeren berreziketa, jarreren kontrola eta oreka, lateraltasuna, espazioaren eta denboraren antolamendua, teknika piktografikoak, ikusmenaren eta mugimenaren berreziketa, grafomotrizitatearen berreziketa, teknika eskriptografikoak, letraren berreziketa eta hobekuntza ariketak. | |
2011 | ||
Terapeutak honako alderdi | hauek landu behar ditu paranoidearekin: | |
2012 | ||
Leku garrantzitsua da Haur Hezkuntzan, zeren higieneohiturak eta esfinterren kontrola adin | hauetan landu behar baitira. Horregatik,, gela bakoitzeko komun bat eduki behar da, 23 urteko haurrentzat. | |
2014 | ||
Sistemaren betebeharra Osasun arazoak eta ondorioak hain ugariak izanik, emakumeen aurkako indarkeria prebenitzea arlo anitzetan lan egiten duen jendearen zeregina dela adierazi du OMEk. Osasunaren kasuan, bereziki, ildo | hauek landu beharra azpimarratu du: bortizkeria jasan duten emakumeei osasun arreta integrala eskaintzea, datu eta joeren bilketan ikertzea, eta prebentzioan lan egitea. | |
2016 | ||
Hezkuntza emozionalean lau prozesu | hauek landu behar dira: | |
2019 | ||
Belaunez belauneko transmisioa (35 urteko prozedura luze bihurria, ez haurren lehen hizkuntza soil soilik) segurtaturik izan behar du, bestetik, osasuntsu egon nahi duen hiztun elkarte edo hiztun talde orok. eguneroko jardun arruntari bizirik eusteko orduan" algodoiaren proba" tzat har liteke belaunez belauneko transmisioa. horregatik da hain zentrala eta ezinbestekoa. zer egin liteke eta zer egin behar da praktikan? Trial and error formulari eutsiz eta iturri teoriko sendoenetatik zein ebidentzia enpiriko ugarietatik ikas litekeen guztia aintzakotzat hartuz, hiru ardatz | hauek landu behar dira nagusiki: a) Estabilizazio eta iraupen oinarri demografikoa; b) Bideragarritasun sozioekonomikoa; c) Konpartimentazio soziolinguistiko eta moldaera soziokultural berri bat. hiru ardatz horiek ez dira independenteak, elkarrekin inolako loturarik gabeak. | |
2021 | ||
Bi alderdi horiek ez dira elikagaien ezaugarriak, nahiz eta elikadura kalitatearen eta eraldaketa mailaren arteko lotura orokorra egon. Ez dut uste kontraesanik dagoenik; izan ere, osasun egoera ona bultzatzeko, bi alderdi | hauek landu behar dira: nutrizio kalitate hobeko elikagaiak kontsumitzea (elikagai freskoei eta ahalik eta gutxien prozesatutakoei lehentasuna emanez) eta ultra prozesatuen kontsumoa mugatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
LANEKI | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek landu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek landu behar | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |