Emaitzak: 7
2003 | ||
Eraikinak egin behar izan dira, SHEE IVEFko (Soin Hezkuntzako Euskal Erakundea) kirol titulatuak behar izan dira, denak atzetik datoz. Oraindik hiru | hauen arteko koordinazioa (gizartea, instalazioak eta profesionalak) bideratzeko dago. Denbora behar da. | |
2005 | ||
Bainabehar hauek ez dira inprobisazio hutsez asetzen. Lanaren eraginkortasunakproiektu | hauen koordinazioan eta koherentzian oinarriturik egon behar du. Ez duguahaztu behar, erakundearen berrikuntzan eta hobekuntzan lana planifikatzea, kolaborazioa, talde lana, hausnarketa eta inplikazioa direla ardatzak. | |
2010 | ||
Interes handikoa da berrikuntza esparru geografiko guztietan, eta horrekiko interes handia dago ere gizarte osoan. Ulergarria da, beraz, erakunde publikoak horretan aritzea eta zailtasun handiak egotea erakunde horien arteko eskumenen banaketa zehazteko, edo | hauen arteko koordinazioa ziurtatzeko orduan. | |
2014 | ||
Cederna Garalur urteak daramatza lanean Nafarroako Mendialdean, bertako herritarrentzat onuragarriak izanen diren, eta lurralde lehiakorra izatea, bizitzeko eta lan egiteko lurraldea izatea ahalbidetuko duten proiektuak lantzen. Une zail | hauetan koordinazioa, elkarrekin egindako lana eta indarra dira eguneroko gosarian hartu beharreko proteinak. | |
2018 | ||
Horretaz ere idatzi nuen: " Hezkuntza sistemaren ekarpenaren ondorioz, (gasteizko) gaztetxo horientzat guztientzat, euskara ez da arrotza, euskaraz aritzeko gaitasuna badute, eta ez da gutxi, baina hortik hizkuntza erabilera ohiturak errotik aldatzeko urratsa egiteko funtsezkoa izango da alor eta estamentu guztiak inplikatzea, bai eta | hauen arteko koordinazioa, elkarlana eta osagarritasuna ere". Benetan eskolak (bakarrik) euskalduntzen al du? | |
2019 | ||
Azkenik, kanpo eragileekin GZES eta bereziki Gizarte Langileek izan behar duten harremanareninguran ere hitz egiten da txostenean eta | hauekin koordinazio eta elkarlana hobetzea gomendatzen da.Forma legala dena izanda ere,, gizarte ekimena denez hauen jatorria eta oinarri soziala dutenez, baitaboluntarioen parte hartzea ere, legitimoak dira lankidetza aritzeko?. Garrantzia ematen zaie, izanere,, dimentsio hirukoitz batean azaleratzen dira garatzen dituzten ekintzak: | |
2023 | ||
Saioaren helburuen artean hauek nabarmentzen dira: ...ertsonaren egoera pertsonal eta soziala, bere beharrak eta nahiak, etab.); prozesu judiziala ahalik eta efektiboena izan dadin, erasoa ematen denean, froga bilketa eta salaketa jartzea nola egin behar den ikastea; prozesuaren momentu desberdinetan egin daitezkeen esku hartzeak ezagutzea (txostenak, arriskuaren ebaluazioak, eta abar.); eta mugimendu feminista bertze eragile publikoekin saretzea eta | hauen arteko koordinazioa bermatzea eta indartzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 7 (0,05) |
Lehen forma
hauen arteko | 4 (0,03) |
hauekin | 1 (0,01) |
hauen | 1 (0,01) |
hauetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hauek koordinazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek koordinazio bermatu | 1 (0,01) |
hauek koordinazio ziurtatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |