Emaitzak: 6
2006 | ||
Euskarri tenperamental hauek haurraren kontzientziaren garapenaren ezberdintasunen erantzuleak izango lirateke eta, era berean, guraso eta irakasleen sozializazio prozesuak modulatuko lituzkete. Kagan ek (1994) alderdi | hauek ikertu zituenean, haur inhibituek herstura edota kulpa handiagoa sentitzeko joera handiago dutenez eta zigorrarekiko desinhibituak baino sentiberakoak direnez, arauekiko adostasun handiagoa erakusteko joera dutela aurkituzuen. Eta era berean, haur hauek herstura handiagokoak eta sentiberagoak direlako, gurasoen diziplina estiloen eraginak ezberdinak izango dira, eta ondorioz, egokitzapen eta integrazio familiar eta soziala ere ezberdinak izango dira. | |
2007 | ||
hau da, bizitzari emandako esanahiak eta bizitza horren ekoizteanbaliaturiko teknika zein ikuspuntu teorikoak aldaratuak uzten ditugu. Aitzitik, Ignacio Mendiolak gai | hauek ikertuko ditu: egitate natural bezala ulertzen duguna, operazio semiotiko eta material baten ondorioa da. | |
Orain arte aipatutako guztia kontuan hartuta, garapenaren psikologoak hasiziren kausa egoztearekin zerikusia zuten zenbait gairi buruzko ikerketak egiten.Besteak beste, honako gai | hauek ikertu zituzten: prozesu horien guztien sorrera etagarapena; prozesu horiek portaeran duten eragina, eta prozesu horietan testuinguruaren arabera egon daitezkeen desberdintasunak. | |
2008 | ||
Echevarria a traer y conduzir sidras desde la villa de Renteria a esta de Eibar y bender en ellas por maior y menor lo qual era en Beneficio del comun de esta referida villa por la suma carestia y mala calidad de vinos que este presente año se experimentaba pero que era en total perjuicio de los Arrendadores de Sisas y impuestos». Eta Areizagaren jokabidea aztertzea erabaki zuten, bi arlo | hauek ikertuz. EiUA, A, 1,1, 5, Akta Liburuak(), | |
2015 | ||
3D Ray Launching teknikaren abantailak ikusita, honen erabilera beste eszenario batzuetaninteresgarria egiten da, non simulazioen bitartez | hauek ikertzen ahal diren neurketarik egingabe. Hain zuzen ere gaur egun lan honetan gabiltza, adibidez autobusetan ikerketadosimetriakoak egiten. | |
2017 | ||
Praktika honi lotuta, tutorearen laguntzak ikasleen hausnarketa prozesuak sustatu ahal izateko, hausnarketa prozesuan zehar azaltzen diren beharrei egokitu behar zaiela azpimarratzen dute hainbat lanek (Van de Pol et., 2010). Beraz, alderdi | hauek ikertzeak hausnarketa prozesuan planteatu beharreko ikuspegia argitzen lagunduko digu, eta ikasleen aldetik izaera mutidimentsional eta dilematikoa (Clarà eta Mauri, 2010; Mauri eta al., 2013; Rivas et al., 2011) duen hausnarketa sustatzeko praktika zehatzak ezaugarritzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 6 (0,04) |
Lehen forma
hauek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek ikertu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek ikertu ahal | 1 (0,01) |
hauek ikertu hausnarketa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |