2001
|
|
Beraz, proiektu erraldoi hauek geldiaraztea ez da batere erraza, batez ere interes ekonomikoak tartean direnean. Proiektu
|
hauen
helburua ez da ingurumena babestea.
|
2002
|
|
Hala ere, ekintza
|
hauen
helburua ez da hori.
|
2003
|
|
Argitalpen
|
hauen
helburua ez da izan tesi bat egitea, praktikotasuna bultzatzea baizik. Hori dela eta, Lekeitioko euskalkiak berba ugari dituen arren, euren lagin bat besterik ez dute bildu argitalpen hauetan.
|
2006
|
|
Batzuetan yoga eta tai chi nozioak ere ematen dira, estres egoeren kontzentrazioa eta kontrola lantzeko. Ikastaro
|
hauen
helburua ez da indarkeria erabiltzera bultzatzea. Aitzitik, gogoratu behar da indarkeria dela azken baliabidea, elkarrizketa edo ihesak eraginik ez duenean bakarrik erabili behar dela.
|
2008
|
|
Lerro
|
hauen
helburua ez da Bolognako prozesuaren analisi sakona egitea. Bolognako prozesuaren testuinguru orokorra azaldu da, eta horren inguruko ideia kritiko batzuk baino ez dira aipatu, hausnarketarako eta eztabaidarako aukera ematen dutelako.
|
2010
|
|
Garaiak aldatu dira, baina jai
|
hauen
helburuak ez: tokian tokiko ikastola herrian txertatzea; euskararen normalizazioan eragitea; ikastolak diruz laguntzea, erronka berriei erantzuten jarraitu ahal izateko; ikastola eredua ezagutarazi eta zabaltzea?
|
2011
|
|
Trantsizio ereduan elebitasuna ez da zentzurik zabalenean ulertzen, programalesezko «weak forms of bilingual education» (Baker, 2006). Aldiz, iraupen ereduan, eta nola ez, murgilketa partzial zein erabatekoan, helburua ikasle elebidunak presta
|
hauetan
helburua ez baita ikasleengan elebitasuna garatzea, baizik eta etxeko hizkuntza gutxitua bazterrean utzi eta eskolako hizkuntza nagusia bakarrik ikastea. Horregatik, «hezkuntza elebidun edo eredu ahul» izendapena eman izan zaio, ingetzea izaten da, etxekoa galdu gabe eskolako hizkuntza ere ikastea.
|
2013
|
|
Azalpen historiko batzuk ematera behartuta sentitu naiz, argitasun historikoak ipuinean bertan sartzeak erritmoaren aurka egingo zukeen eta, ipuin
|
hauen
helburua ez baita ipuin historikoak izatea, historiako aro zehatzetan gertatutako maitasun istorioak izatea baino.
|
2014
|
|
Galderek beste galdera baterantz jauzi egiten duten unetik, ezinezkoa bilakatzen da idatzi batean azaltzen diren galderekin lotuta dauden testu, irudi edota ahots guztiak aipatzea. Beraz, ohar
|
hauen
helburua ez da izango, inondik ere, egitasmo antzu horretan saiatzea. Sentimenduak eta pentsamenduaren mugimenduarekin modu sortzailean sintonizatzen saiatuz idatzi ditut jarraian doazen oharrak.
|
2018
|
|
Eraldaketak eragiteko egiten ditugun eztabaidetan pentsatzeaz gain sentitzen dugun horretan ere arreta jarri behar dugu. Prozesu kolektibo
|
hauetan
helburua ez da soilik burutik eztabaidatzea, baizik eta beste espazio batzuk sortzea kolektiboarentzat, beste momentu batzuk. Azkenean taldean sortzeak askoz ere zilegitasun gehiago ematen dio sortutakoari, baina prozesua zailagoa izan daiteke.
|
2019
|
|
Ariketa
|
hauen
helburua ez da inor epaitzea, egiten dugunaz hausnartu eta guk etorkizunean izan nahi dugun berdintasunean oinarritutako gizartea pixkanaka eraikitzen joatea da.
|
2020
|
|
Estandarizazio prozesuak aldaeren gutxieneko murriztea dakarren arren (Milroy; Milroy 1999 [1985]: 19), arau edo proposamen
|
hauen
helburua ez da euskararen aldaera bat lehenestea besteak baztertzeko. EBAZ ez da gainerako hizkeren ordezko, osagarri baizik; izan ere, hizkuntza oso eta normal bat izateko, ahoskera estandarrak eta gainerako mailetako ahoskerek elkarren osagarri izan behar lukete (Jauregi; Epelde 2019).
|
2021
|
|
Gainera, bi erakunde
|
hauen
helburuak ez ziren soilik babesa ematea, ebanjelizazioa eta adoktrinamendua ere laguntzarekin batera zetozen. Etxola auzoetan erlijioaren presentzia eskasa zen eta jaiegun berezietara mugatzen zen.
|
2022
|
|
Zergatik gertatzen dira joera horiek? Gaia oso konplexua da, eta lerro
|
hauen
helburua ez da arazo hori bere osotasunean aztertzea. Jokamolde horren oinarriak mota desberdinetakoak izan daitezke.
|
2023
|
|
Hala ez badirudi ere, lerro
|
hauen
helburua ez da erosketa horren erabakia justifikatzea, ordea. Liburu elektroniko horren azken kapituluaren berri ematea baizik.
|