Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2015
‎Lan honetan erabiltzen diren datuak Immunochipean oinarrituta daudenez, lehen pausuaImmunochipean presente dauden SNPetatik zeintzuk erabiliko diren hautatzea da. Pausu haubeharrezkoa da Immunochipa hainbat eskualdetan SNP asko baititu eta hauek beraien artean betibatera joan daitezkeelako bloke bat eratuz. Batera doazen SNPen bloke hauen eraginaindibiduoen arteko antzekotasunaren kalkuluan saihesteko bloke hauek zeintzuk diren ebatziostean bloke bakoitzetik zoriz SNP bat aukeratu da.
2017
‎Hau esanik ikerketan hiruko talde elkarrizketa bat egin dudala esan behar dut bi mutil eta neska batekineta bestetik bi mutil batera elkarrizketatu ditudala bi hauek duten" berezitasunarengatik". " Berezitasun" hau bi mutil hauek beraien artean beti hitanoan hitz egiten dutelako ematen da eta egoera berezi honi probetxua atera nahi izan nion biak elkarrizketatuz soilik. Adinari dagokionean elkarrizketatuak 18 urte bitarteetan kokatzen dira.
2019
‎Sortutako bi adibide hauek beraien artean oso desberdinak direla ere nabarmena da, nahiz eta erabiltzen dirennoten tartea eta tonalitatea jatorrizko doinuaren berak diren, hori sorkuntza prozesuan finkatu delako.
2020
‎Haur Eskolaren kasuan, 0 eta 1 urtekoek talde bat osatuko dute, 1 urteko gainerakoek beste bat, eta 2 urtekoek hirugarren taldea. " dira talde hauek beraien artean nahastu, honek esan nahi du goizeko eta arratsaldeko harrerak bakoitzaren gelan egingo direla beren hezitzailearekin". Era mailakatuan sartu eta irtengo dira ikastolatik gainerako zikloetan, ohiko guneetatik," beti ere eskuak garbitu eta musukoa erabiliz. Ahal den neurrian pertsona multzoak ekidinez".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia