Emaitzak: 9
2000 | ||
Beharbada kontrolaz baino gehiago kontrolatzeko saiakeraz hitz egin genuke; izan ere, irakasle | hauek azterketa egin behar zuten, baina irakasleak aukeratzea udal bakoitzari zegokion (ordainketa Diputazioak zehazten zuen, eta gero udalak ordaindu behar zuen). | |
2008 | ||
Honako hauek ere hiztegi orokorrak erabaki lituzke, hiztun guztiek erabiliko dituzten hitzak baitira. Baina on litzateke hitz | hauen azterketa egiteko orduan espezialisten, terminologoen eta osasun administrazioko ordezkarien iritzia jasotzea. | |
2011 | ||
Goenkaleren eguneroko izaera da, hain zuzen ere, ikerlan honen mugetariko bat. Horregatik, asteroko produkzio sisteman diharduten telesailak direnez identifikatutako baldintzetan lan egiteko zailtasun gehien izan dezaketen produkzioak, aurrera begirako ikerlanetan litzateke asteroko telesail | hauen azterketa egitea. | |
2012 | ||
Arriskuen presentziaren ebaluazio kualitatibo eta/ edo kuantitatiboa. Alderdi | hauen azterketa egiterakoan kontuan izan behar da, elementu kutsakor baten presentzia ez dela beti «arriskutzat» hartuko. Batzuetan maila batetik gora arrisku izan daiteke eta AKKPA planean kontuan hartuko da, eta maila horretatik behera, aldiz, ez da arrisku gisa hartuko. | |
2014 | ||
Lehenik eta behin, aldakortasun sintaktikoaren inguruko azterketabibliografiko sakon bat egin genuen3, aztergai izango genituen egitura linguistikoakhautatzeko lagungarria izan zena. Ikerketaren lehen faserako, ondoko fenomenolinguistiko | hauen azterketa egitea erabaki genuen. | |
2017 | ||
Lehen aipatu moduan, URLez osatutako sekuentzien datu basean PAM (k medoids) (Kaufman etaRousseeuw (1990)) algoritmoa aplikatuz 50 kluster sortu dira. Kluster | hauen azterketa egin da haietanmetatutako sekuentzia motaren arabera, arrakasta/ porrota. Emaitzak aztertuz, hauek lirateke datuaipagarrienak: | |
Detaile | hauek azterketa egiterakoan simetria osoa kontuan hartu dugulako lortu ditugu. Konposatuhauetan egitura magnetikoa da simetria apurtzen duena eta era horretan polarizazio elektrikoa agertzeaahalbidetzen duena. | |
2020 | ||
Baldintza komunikatiboak aztertzeko Koch eta Oesterreicheren (2007) parametroak erabili ditugu. Hitz hartze moduei dagokienez, | hauen azterketa egiteko Charaudeauk (2004), Gallardok (1993) eta Larrazabal eta Larringanek (2007) darabilten sailkapena jarraitzeaz gain, corpuseko testuen azterketa egiteko baliagarriak izan zaizkigun hitz hartze mota berriak ere proposatu ditugu. | |
2021 | ||
Horretarako, RENFEk udal zerbitzuen laguntza eskatu zuen. Udaletxetik, etxola | hauen azterketa egin eta errolda bat sortuko zutela agindu zuten, baita egin ere. Dokumentu honi esker egin daiteke Bilboko etxolen eta etxoletako biztanleen lehenengo azterketa soziologikoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek azterketa | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek azterketa egin | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |