Emaitzak: 12
2005 | ||
Horiek horrela, bi ondorio nagusi | hauek atera ditzakegu: | |
2008 | ||
Jakingarriak dira oso, nire ustez, Altubek (1920a, 1920b, 1933a, 1933b, 1936) gerraurrean eta batez ere Villasantek (1956, 1959, 1963, 1968) gerraostean esan eta idatzitakoak hitz berrien eta maileguen auzian. Bi euskaltzainen ideia nagusiak bilduaz, ondorio | hauek atera ditzakegu (aipatu baino ez ditut egingo beste nonbait luze samar mintzatu bainintzen honetaz): | |
Bi testuon irakurketatik Platonek idazketari eginiko kritika | hauek atera ditzakegu: a) idazketak ez du ez jakituria ez oroimena handitzen aldez aurretik ezagutza ez duen gizakiarengan; b) idazketak ezin du bere burua defendatu; beraz, ahozkotasun dialektikoa baino gutxiago da; c) ez dakien gizakiarengan idazketak ondorio kaltegarriak ditu; d) idazketa irudia (eidolon) besterik ez da; e) idazketak ezin ditu gauzarik garrantzitsuenak eta errealitatearen printzipio lehen eta gorenak adierazi. | |
2012 | ||
Kontzeptu horretatik, bezeroaren portaera aztertzeko interesgarriak diren honako ondorio | hauek atera ditzakegu: | |
2013 | ||
Aurreko taula aztertuta, ondorio | hauek atera ditzakegu: | |
4.4 taula aztertuta, ondorio | hauek atera ditzakegu: | |
Aurreko taula aztertuta, ondorio | hauek atera ditzakegu: | |
Plater bakar bat egiteko adina elikagai dituzten plater bakarrak gomendagarriagoak dira (karbohidratoak, proteinak eta mineralak, adibidez), edo entsalada batekin bakarrik osatzen dira, eta, beraz, gustura gera gaitezke. Bost plater | hauek atera ditzakegu, besteak beste: 1 Irudia: | |
2014 | ||
Dena dela ofiziozko eta konbentzimendurik gabeko hitz motel haiek, profetikoak balira bezala, egia bihurtu dira, hasierako txingar bakan haietatik sugar indartsua piztu baita. Horrela, argazki berri | hauek atera ditzakegu. | |
2015 | ||
Elkarrizketan egin nizkien galderei lau ikasle hegoamerikar hauek eman zizkidaten erantzunetatik, esanguratsuak izan daitezkeen datu | hauek atera genitzake: a) Jatorriari dagokionez, 4 ikasleetatik 2k jatorri euskalduna dute, beste bik ez b) Ikasketei dagokionez, batek ere ez du Hizkuntza ala kulturari buruzko gradurik ikasten. | |
2019 | ||
Adibide hauekin nahiko daukagu hitzen jatorria azaltzea zenbateraino zaila den erakusteko. Geratzen zaiguna labur labur erratea azalpen | hauetatik atera dezakeguna: | |
2023 | ||
Artikulua irakurri eta gero, honako ondorio | hauek atera ditzakegu: a) Delitua egitez aitorpena edo autolikidazio akastuna aurkezteagatikedo ez egitez aitorpenik ez aurkezteagatikgauzatu daiteke. b) Jokabide tipikoa ez da bakarra ezpada hiru jokabide dira: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 12 (0,08) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 4 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Karmel aldizkaria | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek atera | 12 (0,08) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek atera ezan | 12 (0,08) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |