Emaitzak: 10
2000 | ||
Subjektu batek bertan joka ditzakeen antzeko rolen errepikapenen bidez, terapia taldeek egoera | hauek argi ikustea ahalbidetzen dute. Adibidez, ikus daiteke (eta hau neurri handiagoan edo txikiagoan unibertsala dela esan genezake), esperientzia eta eraso latzen biktima moduan kexatu eta ager daitekeela pertsonabat, agerian eta bere ustez, horretarako arrazoi justifikagarririk egon ez arren. | |
2006 | ||
Dosierraren azken atal honetan, eta orain arteko azterketak osatzeko asmoz, hezkuntzaren eta hizkuntz irakaskuntzaren esparruko hiru esperientzia konkretu ekarriko ditugu. Izan ere, ekarpen | hauen bidez argiago ikusi ahal izango ditugu immigrazioaren fenomenoak euskal hezkuntza sisteman eta euskararen irakaskuntzan eragiten dituen aldaketak. Hauexek dira, hain zuzen ere, aipatutako hiru esperientziak: | |
2010 | ||
10.46.19.20 Argazki | hauetan argi ikusten da herrialde honetan | |
2012 | ||
19 Proposamen teoriko modularrari buruzko informazioa nahi duenak jo beza Cahiers de Linguistique Française (CLF) aldizkarira, proposamen eta eredu | hauek argia ikus zezaten aldizkari horretaz baliatu baitziren nagusiki. Proposamen teoriko sakonenak Adamek (1990), Michék (1998), eta, bereziki, Rouletek (1991, 1997, 1998) egin dituzte. | |
2014 | ||
Beheko irudi | hauetan argi ikusten da huts bidezko komunontzietan zein izaten den deskar gako zikloa: | |
Elkarrekiko alderantzizkoak diren eragiketa guztietan, bi eragiketak segidan eginez gero, emaitza hasierako zenbaki bera da. Honako diagrama | hauetan argiago ikus daiteke hori. | |
2018 | ||
Lehenik eta behin, azken urte | hauetan argi ikusi da jendeak kanabera erabiltzen eta arrantzatzen jakin arren, zenbaitetan ez dagoela bere esku arrainik arrantzatzea; bigarrenik, gero eta gehiago dira kanabera eskuetan arrantzatzen ibili arren arrain txikiegiak harrapatzen dituztenak; azkenik, eta ez bigarren maila batean, ezin dugu ahaztu zenbait kasutan, arrazoi bat edo bestea dela eta, inoiz kanabera erabiliko ez duten pertsonak er... | |
2020 | ||
Azken egun | hauetan argi ikusi dugu derrigorrezko dependentziaren kontzeptua zein den. Argi dago gaur egun herri desberdinen arteko borondatez onartutako dependentzia dagoela, dependentzia egokia esango nuke, batzuetan beharrezkoa, haien artean dependenteak diren guztiek irabazten dutelako harreman mota hori libreki onartzen dutenean. | |
Inoiz ez da oso emakume orekatua izan baina urteak aurrera joan ahala arazo hauek guztiak areagotu egin zitzaizkion eta aita izan da horren eragile nagusia. Egun | hauetan argi ikusi dut. Urteetan prestatutako mendekua izan da. | |
2022 | ||
–Pozgarria da noizean behin lauburu | hauen argia ikusten jarraitzea. Egunetik egunera gutxiagotan gertatzen zaigu –esan zion penaz, eskuarekin bidea erakusten zion bitartean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 10 (0,07) |
Lehen forma
hauetan | 6 (0,04) |
hauek | 2 (0,01) |
hauen | 1 (0,01) |
hauen bidez | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 3 (0,02) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
ETB dokumentalak | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek argi | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek argi ikusi | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |