Emaitzak: 7
2005 | ||
K. Manoff6 autoreak garatutako proposamenenildotik, komunikabideak bitarteko potentzial handi bat direla uste dugu, gatazkakmodu kritikoan egiaztatu, arindu eta aztertu, eta alderdien arteko komunikazioabidera baitezakete, horrela, okerreko ikuspuntuei kontra egin, arazoen azpian dauden interesak identifikatu eta botereen oreka bat bultza dezakete, eztabaida testuinguruan jarri, definitu eta are irtenbide posibleak aipatuz ere. Hau da, komunikabideek, iritzi publikoa osatzen duten elementuak diren heinean, esku artean dugungatazka egoera | honen aurrean zeregin garrantzitsu bat izan zezaketen bitartekarimoduan. Kazetarien jardunaren errealitatea, berriz, ideial horretatik oso urrun dago.Ikus dezagun. | |
Irakasgai zehatz bat ematen duten irakasleekosatzen dute. Sail | honen zereginak hauek dira: | |
2010 | ||
Funtzio ikusmen konstruktiboa informazio ikusmen espaziala, informazioikusmen pertzeptiboa eta aktibitate motorra integratzearen emaitza da. Zentzu horretan, denbora aldagaiak eragin garrantzitsua du modu | honetako zereginen errendimenduan. Hala ere, zeregin hauen beste ezaugarri batzuek ere (berritasuna, soluzio bat bilatu behar izatea eta osagai ikusmen espazialak barneratzea) eragitendute funtzio hauetan zahartzaroarekin erlazionaturik agertzen diren zailtasunetan (Ogden, 1990). | |
Ustehorren funtsa kulturaren unibertsaltasunaren aurrerakada da, hots, bizimoduenuniformizazioa eta kultura ikur zein jokabide modu transnazionalak finkatzen aridirelako ideia. Eraikuntza | honetan zeregin erabakigarria dute kultura industriek etakomunikazio korporazioek. Biek ere, kultura ikurren eta bizitza ereduen konbergentziara bultzatzen dute. | |
2012 | ||
(ik. Lasagabaster/ Lazcano, 1999), baina goizegilitzateke hori ebazteko, eta ez dirudi txosten | honen zeregina denik. Gai horienartean, herritartasun bikoitzarena behin baino sarriago aipatu da. | |
2015 | ||
Arkitektura mailan interfaze hau simulagailuko CAN sarera lotu da horretarako plataforma (Bilbaoet al, 2009) tartean jarriz (2 irudia). Plataforma hau, VIC Computer irudian, | honen zeregin nagusiaintegratu nahi diren gailu berrien gateway funtzioa egitea da eta bestalde gidariarekin interakzioaerabakiko duena gidatze egoeraren arabera. Plataforma honek gidariaren, ibilgailuaren etaingurunearen egoera ebaluatuko ditu eta horren arabera gidariarekin nola komunikatu erabakiko du. | |
Horrela, emaitza balioztatzeko tresna bat dute. Hori horrela izanik, PA ED eskemak egokiagoa dirudi gisa | honetako zereginen aurrean. Izan ere, eredu dinamikoaren bidez ikasleak ez badu akzio instrumentalerako eskemarik, horrek ikaslea eraman dezake zeregina oker ebaztera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 7 (0,05) |
Lehen forma
honen | 3 (0,02) |
honetako | 2 (0,01) |
honen aurrean | 1 (0,01) |
honetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hau zeregin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau zeregin erabakigarri | 1 (0,01) |
hau zeregin errendimendu | 1 (0,01) |
hau zeregin garrantzitsu | 1 (0,01) |
hau zeregin hauek | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |