2001
|
|
Gehientsuenetan alderantziz gertatzen dela esateraausartzen gara.
|
Honek
zein ondorio ekar ditzake. Ikasleak, egokitzeko gaitasuna badu, prozesuak bere bidea jarraitzen du.
|
|
Pertsonaiak antolatzen du nobelari dagokion aurkezpen kronologikoa, berarentzat garrantzia duten pasadizoak soilikazpimarratuz. Esan beharrik ere ez dago, planteamendu
|
hau
zein urruti dagoennobelako gertakari guztiak Jainko baten moduan antolatzen zizkigun ohiturazkonobeletako narratzaile orojakilearengandik. Arrazionalismoaren eta positibismoaren itzalean mundua guztiz menderagarria zekusan gizakiari kontamolde tradizionala, lineala?
|
|
Gai hauek zenbait gizartetan eta hainbat diziplina sozialetan (linguistika, psikologia, psikolinguistika, soziologia, soziolinguistika, psikologia soziala, psikosoziolinguistika, politika, psikopedagogia, hizkuntzen didaktika, etab.; Azurmendi, 1987, 1988, 1999) aztertu ohi dira. Elkarren arteko muga zehatzik ezbadago ere, diziplina bakoitzak ikusmira bereziaz aztertzen ditu gaiak; horrelabada, lan
|
honetan
zein ikusmira (k) jarraituko den (diren) zehaztu beharra dago: literaturan tradizio luzea duen, psikologia soziala, diziplinarena, eta gaur egun iaintegratua dagoen, psikosoziolinguistika?
|
|
Perfumeen gainean zein esentzia olioetan egindako kromatografiak, Zientzia Fakultateko kromatografoan eginak dira. Arlo
|
honetan
zein talde funtzionalak, egitura kimikoa eta usaina deritzon atalean Kimika Organikoa Saileko irakasleak bereziki Esther Lete, Nuria Sotomayor eta Javier Martínez irakasleak emandako laguntza eta eztabaidak eskertzekoak dira. Mila esker.
|
2002
|
|
Euskal Herriko hezkuntzaren historia une
|
honetan
zein egoeratan dagoenjakiteko, ezinbestekoa da aipatutako historiografia horretara hurbiltzea, gure jakintza arloak hor aurkituko baitu azken finean oinarrizkoa duen justifikazioa, eta baitaaurrerantzean jarrai ditzakeen bideak ere. Azterketa historiografiko honi ekiteak, gainera, Euskal Herri osoa kontuan hartuko duen historia egitea eskatzen du, nahizeta errealitate politiko administratibo ezberdinek batasuna izan dezakeen historiazaildu (ukatzerik ez dagoen zailtasuna, edozein eratan).
|
2004
|
|
|
Hau
zein neurritan den maitasunaren berezko esentzia bat, edo soilik berezitasun kultural bat, ez dago guztiz argi. Polinesiako eta munduko gizarte askotan, adibidez, jelosiak ez du lekurik; edo, baldin badu, ez da oso nabaria (adibidez, «la composicion de canciones de amor, la ideacion delargas y floridas cartas eroticas, la invocacion a la luna, las estrellas y el mar en el galanteo verbal, todo sirve para conferir a los amores de los samoanos una estrecha semejanza superficial con losnuestros, siendo, sin embargo, [que] el amor romantico tal como ocurre en nuestra civilizacion, inextricablemente ligado a las ideas de monogamia, exclusividad, celos y una fidelidad sin rodeos, noocurre en Samoa». Mead 1993, 110?).
|
2006
|
|
Emozioak moduegokian bideratzen laguntzen du, inpultsibitatearen eraginez emozio horiekgainezka egiten baitute, subjektuarentzat ondorio txarrak ekarriz. Lehenik portaeradesegokien zerrenda egingo da, eta ondoren, teknika
|
hau
zein portaera desegokirenaurrean erabili behar den erabakiko da. Portaera desegokiak sortzen dituen egoeraren aurrean, dortokaren jarrera hartzen eta erlaxatzen ikasten du haurrak.
|
|
Ez dakigu herri
|
hau
zein ote den, zeren. Murillo Hautsi, deitzen duena, Murillo el Fruto da eta ez dago hor, Zarrakaztelu inguruan baizik.
|
2007
|
|
euskalduna, espainola eta frantsesa. Hiru ereduHerri baterako, edo Herri
|
honen
zein lur eremuz ari garen, ehuneko zati batendakobehintzat. Horietako bik kultur ardatza Madrilen edo Parisen dute.
|
2009
|
|
Garbi asko dago kasu
|
honetan
zein den zuzena.
|
2010
|
|
Gailentzen doan mundu mailako gizartea gure aroarenezaugarri bereizgarria da. Gizarte
|
honek
zein itxura hartuko duen jakin ezin denarren, haren egungo egoera duela zenbait mende izan ziren gizarte nazionaleneraketa prozesuekin aldera daiteke (salbuespen askorekin bada ere). Honekin ez daesan nahi gizarte globalaren eraikuntza gizarte nazionalen parametroetara egokitubehar denik, ez eta haien pausoei jarraitu behar dienik ere, baina bai antzekoa denzerbait nolabait ere gailentzen ari dela, plazaratzen ari den komunitate honek modukolektiboan jarduteko tresnak, politikak, balioak, etab. eskatzen baititu.
|
|
Alde batetik, Europar Batasunaren eraketa prozesuaren ondorioz gertaturiko aldaketa politikoengatik, ahalegin berezia egin behar izan dute estatuek eta erregioek bakoitzaren industria babestu eta sustatzeko tresnak eta prozedurak berraztertzeko. Hau da, estatuen eta erregioen industri politika testuinguru politiko berri
|
honetan
zein izan behar den aztertzeko orduan.
|
|
Bistakoa denez, adiskidetze hori adostasunarekin (abenikoarekin) eta adostasunik gabe buka daiteke. Abenikoa memento
|
honetan
zein prozesuan zehar sententzia eman aurretik eman daiteke, baina magistratuak ez du inoiz onartuko hura jasotzen duen akordiorik baldin alderdiren bati kalte larria egiten badio edo lege iruzurrean edo eskubide abusuarekin egiten bada (LPLren 84.1 art.) 239 Abeniko horrek transakzio forma hartzen du, eta aurreko adiskidetzean gertatzen den bezala, epai organo beraren aurrean helegitea jar daitek... eta sententziak betearazteko jardunbideari jarraituz betearazi, eta betearazpen tituluaren ziurtagiri moduan, adiskidetze egintzan emandako akta erabili (LPLren 84.4 art.).
|
2012
|
|
Testuinguru
|
honetan
zein da Euskal Herriaren etorkizuna. Hori da, hain zuzen, dokumentu honetan nabarmendu nahi duguna:
|
2013
|
|
Erantzun normala?? Tiraldia eta luzaketa izterraren atzealdean sentitzea,
|
hau
zeina belauneraino hel daitekeen. Mugimenduaren angelua 50º eta 120º artekoa izan daiteke.
|
2014
|
|
Lehenik haurraren portaera desegokien zerrenda egingo da, eta ondoren erabakiko da teknika
|
hau
zein portaera desegokiri aplikatuko zaion.
|
2015
|
|
3 Mezu
|
hau
zeini zabaltzen ari garen kontuan hartu behar dugu, eta euskararekiko beste ardatzetako bat, asko hitz egin da gaur ezagutza eta erabilera datuei buruz, baina motibazioa eregarrantzitsua da, eta orduan oso ondo jakin behar dugu zeinekin hizketan ari garen, batez ereinteres komunak bilatu nahi baditugu, zein den daukaten motibazioa euskararekiko edo ezduten. Agian oso ekologistak sentitzen dira eta ez dute hizkuntzak horrekin duen lotura ulertzen.
|
|
Esperientzia pilotu horiei esker garatu da gaur egun ezagutzen dugun erabilera. Behin aurkezpen horiek guztiak eginik, ikasliburu
|
honek
zein galderari erantzun nahi dion aurkeztuko da kapituluaren amaieran.
|
2017
|
|
Ultraegitura mailan, handipen
|
hau
zein neurona mota eta eskualdetan gertatzen den jakin nahi izan daeta horretarako teknika immunozitokimikoak mikroskopio elektronikoan aztertu dira (3 irudia). Azterketa eta kuantifikazioa egin ondoren, ikusi da terminal kitzikatzaileetan CB1 hartzailearenhandipen esanguratsua gertatzen dela (4A irudia), izan ere, jatorrizko animalien terminalkitzikatzailetan %32, 61 ± 2,33 an CB1 hartzailea dag... Kontutan edukiz, sagu mota bietan terminal kitzikatzaile kopuruanezberdintasun esanguratsurik ez dagoela, ondorioztatu daiteke gora egin duena CB1 hartzailearenpresentzia dela.
|
|
Ikerketaren helburuetako bat gure taldean bertan UBE3A ren substratu gisa identifikatutakoproteina bat, zehazki DDI1 delakoa, benetan UBE3A ren substratua dela egiaztatzea da.Proteina
|
honek
zein prozesutan parte hartzen duen jakinez gero, tratamendu posiblebaterako aukerak emendatuko lirateke.
|