Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2010
‎Hortaz, irakasleak argi izan behar du komunikazio gaitasuna ez dela gaitasun linguistiko hutsa, lan honetan zehar aipatutako zenbait ikerketek ere hala erakutsi digute (Canale eta Swain, 1983; Bachman, 1990; Celce Murcia, Dörnyei eta Thurrell, 1995; Europako Erreferentzi Marko Bateratua, 2002). Hau da, sistema linguistikoa maneiatzeko bestelako trebetasunak (soziolinguistikoa eta pragmatikoa Europako Erreferentzi Marko Bateratuak dioenari jarraitzen badiogu) ere garatu behar ditu, hau era egokian erabili arte.
2011
‎Tresna konbentzionalez gain, audientziaren eta komunikabidearen artean etaaudientzia osatzen duten pertsonen artean elkarreragin arinago eta bizkorrago batsustatzen duten tresna berri batzuk daude. Kapitulu honetan zehar aipatu bezala, saresozialek oso garapen bizkorra izan dute audientziaren partaidetza sustatzeko tresnagisa. Bien bitartean, beste tresna batzuk alde batera gelditu dira; esaterako, faxa.Facebook, Twitter... posta elektronikoa, telefono finkoa eta SMSen bidalketa diraohiko lau elkarreragin teknikak, eta hala jaso da inkestetan (5.7 grafikoa).
2012
‎Estali egiten da arazo politikoa, nortasunpolitikoa duen herri baten gaur egungo eta historiako errebindikazio legitimoa, etaespainiar batzuen egoismo eta insolidaritate hutsa direla esaten da. Egia da, hainbatadierazle sozioekonomikok, lan honetan zehar aipatuko den moduan, erakustendigutela Hego Euskal Herria Espainiako estatuan aitzindaria dela (pobrezia tasak, Gini adierazlearen aberastasunaren banaketa, langabezia, etab.). Akusazio horrierantzuteko, esan daiteke burujabetasun gose hori aldagai ekonomikoen gainetik, eta aurretik, egon dela eta dagoela.
‎Depresioaren sintomak hautemateko prestatu behar dira irakasleak. Artikulu honetan zehar aipatu dugun bezala, haurrek eta helduek depresio sintoma desberdinak aurkez ditzakete, eta, haurrengan ere, adinaren eta sexuaren arabera, depresio sintomak aldatuz joaten dira. Horregatik, adin tarte desberdinetan depresioaren ezaugarriak zeintzuk izan daitezkeen ezagutzea ezinbestekoa da nahaste hau lehenbailehen detektatu nahi bada.
2013
‎Testu honetan zehar aipatu dugunez, epe ertaineko lan ildo gisa moldatuta dago Arrue Proiektua, eta horrela ari gara urterik urte hezurmamitzen. 2011 urtean eginiko azterketak ere, bide horretatik, izan du dagoeneko bere garapena; hemendik aurrera ere izango du.
2014
‎Materialei eskainiko zaien begiradan, eraikinaren egungo egituran aurkitzen ditugun materialak aztertuko ditugu liburu honetan zehar aipatzen ari garen faktoreen arabera. Helburu nagusia hauxe da:
2016
‎Aitzin solas honen helburu ia bakarra, barkamena aldez aurretik eskatzea da, liburuxka honetan zehar aipatu gabe utziko ditudan hainbat eta hainbat tradizio mitologiko ideologikoengatik, bai eta helburu agian handinahiegi honi heltzerakoan, aditua ez naizen alorretako iruzkinetan isuri ahal izan zaizkidan oker edo arinkeriengatik. Ekonomia ikasketak egin nituen unibertsitatean eta enpresa munduan luzaroan ibili naizen arren ez dut nire burua ekonomistatzat hartzen.
2021
‎" Dena interesatzen zaigu: testuingurua, argazkia non ateratakoa izan daitekeen (seguruena ez Usurbilen) kamioia, Illarramendi enpresa…". Albiste honetan zehar aipaturiko" La verdad alternativa: 30 mentiras sobre el bombardeo de Gernika" Xabier Irujo Ametzagaren argitalpena 2017an plazaratu zuen Txertoa argitaletxeak.
2023
‎Beraz, testu honetan zehar aipatuko ditugun autore gehienen iritziz, EAEren lurralde erakundeen egitura edo antolaketa, diseinu teknikoan edozein plano eratzeko gertatzen den bezala, hiru puntu, zutabe edo maila ditu. Maila ezberdin horien egituraketa zuzena oreka sortzen dute eta gure kasuan planoa, erakunde sistema, hiru mailetan egituratzen da:
‎KAk lan honetan zehar aipatutako epai gehienetan adierazten duenez, Estatuak eta autonomia erkidegoak EKa eskuan hartuta eskumen titulu nahiko dituzte zaintza tresnak eta moduak ezartzeko. Honek, hasieratik adierazi dugun bezala, lege batek organo kontrolatzaileari eskumena edo ahala eman behar dio kontrol jarduera gauzatu ahal izateko eta honek, PEREZ LUQUEk esaten zuen bezala, mesfidantza puntu bat dauka:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia