Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2003
‎Amaitzeko, liburu hau talde baten lana dan ezkero, esan daigun bakotxarena zer dan: idazle ta idazlanen hautatzea hiruron artean egina da, J.A. Etxezarraga be tarteko zala; Azterbideak eta Ariketak, Jon Kortazarrek eta Aitor Etxebarriak egin ditue; gainerako dana, eta zuzendaritza, Karmelo Etxenagusiarena da; akulari ta bultzegile, Ander Manterola ta Adolfo Arejita; eta, beste laguntzaile batzuen artean, argi emoilerik mesedegarriena, Lino Akesolo.
2006
‎• Dizdira elkarteko Ainhoa Arburuarekin batera, gisa honetako talderen bat Baztan Bidasoaldean sortzeko asmoa dute. Interesatuek telefonora deitu behar dute.
2012
‎Gure egitekoa ez da gertalekua zein izan zen asmatzea, aldiz, hilketaren egileak aurkitu behar ditugu. Nire argudioen helburua zen, aurrena, eta argudiatzeko moduaren xehetasunak eta zehaztasuna gorabehera, Le Soleil en baiespen sendo eta ausarten zentzurik eza agerian jartzea, eta bigarren, eta ororen gainetik, bide naturalenetik bultzatu nahi zintudan puntu honi buruz berriz ere hausnarketa egitera, alegia, hilketa hau talde baten lana izan ote den ala ez pentsatzera.
2013
‎–Carolinek argi eta garbi dio negu honetan taldeko bat bera ere ez dela Hertfordshirera bihurtuko. Irakurri egingo dizut:
2017
‎Salatutako taldeek jokalariak' kentzen' dizkiete beste taldeei euren lehiakortasuna hobetzeko aitzakiarekin, haurra edo kirolari gaztea bera kontutan hartu gabe. Gurasoek edo futbol taldeek haur hauen erabilera egiten dute helburu bakarra partidak irabaztea delarik plataforma osatzen duten taldeen iritziz.Plataforma honetan talde batek bestea salatzen duenean automatikoki harremanak apurtzen ditu. Hortik aurrera plataformako kideek ez dute jokatuko salatutako taldeak antolatzen dituen ez lagunartekorik ez txapelketarik.
2022
‎Taldeko koordinatzaileak prozesu horietan lagundu diezaioke taldeari, lidergo eraldatzailearen bidez. Lidergo eraldatzaileak talde identitatea, talde espiritua eta helburu komun bat ezartzea sustatzen du, eragin idealizatuaren (adib. misio bat garatzen du, harrotasuna, errespetua eta konfiantza sustatzen ditu) eta inspiraziomotibazioaren bidez (adib. espektatiba handiak sortuz motibazioa aktibatzen du, jokabide egokiak modelatzen ditu eta sinboloak erabiltzen ditu jarraitzaileen ahaleginak gidatzeko), eta, aldi berean, taldeko kideak ahalduntzen ditu, beren ahalmen guztia estimulazio intelektualaren (adib. jarraitzaileei etengabe egiten die erronka ideia eta ikuspegi berriekin) eta banakako kontsiderazioaren (adib. arreta pertsonala ematen du, bere laguntzaileak errespetatzen ditu eta erantzukizunak ematen dizkie) bidez gara dezaten (Kark eta Shamir, 2002). Hala, lidergo mota honek talde batek sortzen dituen ideien kopurua eta aniztasuna (Koh, Lee eta Joshi 2019; Sosik, Kahai eta Avolio, 1998) eta ideien ezarpen eraginkorra bultza dezake (EisenbeiB, van Knippenberg eta Boerner, 2008).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia