Emaitzak: 9
2003 | ||
Antilope nomada | hau taldean bizi da, Asia Erdialdeko estepa larre zabaletan eta desertu erdi idorretan. | |
2008 | ||
entrenatzaileak, animaliak egin behar duena egin dezan arduratzen direnak, terapeuta eta bi koterapeuta, haurra eta ama. Terapia lagunduaren programa | hau taldean egiten den arren, fase honetan ere banakako lanerako lekua dago. Hala, haur bat ama oso lotsatuta badago, arlo hori lantzen saiatuko da. | |
2009 | ||
Espainia osoko 20 profesional baino gehiago joango dira toki horretara irudiak hartu eta denbora errealean Internet bidez zabaltzeko behar diren ekipoekin. Espedizio | honetako taldea uztailaren 14an iritsiko da Txinara, eta han izango da hilaren 26ra arte. Egun horretan hasiko dute Espainiara itzultzeko prozesua. | |
2010 | ||
Fitxen ekonomia: teknika | hau taldean erabiltzen da ikasgelan, eta bakarka etxean. Jokabide egokiak garatzen laguntzeko eta nahi ez direnak murrizteko aplikatzen da. | |
2012 | ||
«Dastatze itsua». Ariketa | hau taldean egiten da eta, izenak dioen bezala, haurren begiak bendatzea da. Zehazki, ikasgelaren erdikoak. | |
2013 | ||
Beren oinarrizko beharrak asetzeko eskatu dute, egungo egoerak uzten ez diolako. Kanpaina | honen bidez talde ahulenetara iritsi nahi da: «familiako kide guztiak langabezian dauden familiak, familia pobreetan bizi diren haurrak, familia behartsuetan bizi diren adinekoak, iraupen luzeko langabetuak, etxerik gabeko pertsonak edo langabezian dauden gazteak». | |
2015 | ||
analfabetismoa %18tik %14ra jaitsi da 15 urtean. Artikulu | honetan talde ahulenetako analfabetismoaren errealitatea zehazten da zenbakitan: haurrak, emakumeak, ezgaitasunak dituzten pertsonak eta pertsona migratzaileak. | |
2019 | ||
Funtsezkoa da aplikazioa eguneratuta izatea eta eskaintzen dituen pribatutasun aukerak ezagutzea. WhatsAppen funtzioa erabilgarri dago, eta, horri esker, erabiltzaileak aukera izango du bere kontaktuek aplikazio | honetan taldeei gehitzeko aukera duten ala ez jakiteko. Gogoratu taldeak ez dituela inoiz ikastetxeko komunikazio kanal ofizialak ordezkatzen. | |
bakarrik edo taldean? Gero eta globalizatuagoa den mundu | honetan taldean lan egiteko gaitasuna oso garrantzitsua den arren, are garrantzitsuagoa da lortu nahi dugun posizioaren baldintzak kontuan hartzea eta horietako bakoitzarentzat erantzun bat prestatzea. Garrantzitsua da horrelako kontuetan zuhurra izatea, elkarrizketan aldea markatu eta gure egokitze gaitasuna neurtzen baitute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 9 (0,06) |
Lehen forma
hau | 4 (0,03) |
honetan | 3 (0,02) |
honen bidez | 1 (0,01) |
honetako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
hau talde | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hau talde ahul | 2 (0,01) |
hau talde egin | 2 (0,01) |
hau talde bizi | 1 (0,01) |
hau talde erabili | 1 (0,01) |
hau talde gehitu | 1 (0,01) |
hau talde lan | 1 (0,01) |
hau talde uztail | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |