Emaitzak: 6
2010 | ||
3 eSperienTziaren BerreraiKunTza tesi | honen proposamena sostengatzen duen kasu esperientziaren landalana, aurrez esan bezala, lab sindikatuan burutu zen 1998ko urritik 2008ko ekainera bitartean, sindikatu horretan euskararen normalizazioa erdiesteko bideratutako EusLab Euskararen Normalizaziorako Plangintza Estrategikoan oinarrituta. berreraikuntzaren atal honetan, egindako ibilbidea berreraiki eta esperientziaren landa lanean izandako pro... soziolinguistikarekin edota hizkuntzen gizarte garapenekin zerikusia duena, batetik, eta erakundeen garapenarekin zerikusia duena, bestetik. ruetatik eratorritako abiapuntuzko galdera gakoari erantzuna emateko, aztertu eta kontzeptualizatu. berreraikuntzarako analisia burutzeko gauzatu den prozesua, azaldu moduan, bi analisi ardatzen inguruan egituratu da: | |
2013 | ||
Oro har, diote ikasleek idatzizko hizkuntza baino nahiago dutela ahozko hizkuntza azken | honetako proposamenak dinamikoagoak eta ezberdinagoak direlako (erabiltzen dira, rol jokoak egiten dira, praktika gehiago daude, ez dago hainbeste fitxa, eta abar), azken baten, gelako dinamikak ere aldatu egiten direlako. | |
irakasleek aitortzen dute ikasleentzat motibagarri direla jarduerak; ikasleentzat interesgarri direla proposatutako gai eta jarduerak, eta horrek guztiak eragiten duela ikasleen motibazioan. Oro har, diote ikasleek idatzizko hizkuntza baino nahiago dutela ahozko hizkuntza azken | honetako proposamenak dinamikoagoak eta ezberdinagoak direlako (ikus entzunezkoak erabiltzen dira, rol jokoak egiten dira, praktika gehiago daude, ez dago hainbeste fitxa, eta abar), azken baten, gelako dinamikak ere aldatu egiten direlako. | |
2014 | ||
Lan munduan jardun duten enpresen ikuspegitik toki garapenarena ez da esparru ezaguna, eta ziurrenera ez da ezta estrategikotzat jotzen oro har. Baina aipatu dugu gure ustez ekonomia garapen klabeetan ez kokatzea, eta batez ere toki garapenak elementu kohesionatzaile eta kulturalei ematen dien garrantziarengatik, arlo | honetarako proposamenik ez lantzeak edo posiziorik ez hartzeak orain arte lan munduan egin den ahaleginari kalte handia egin diezaiokeela. | |
2015 | ||
Aipatzen diren bide horiek guztiak osagarriak dira, eta guztiei heltzea eta bakoitza garatzea komeni da. Baina, noski, | hau proposamen bat da eta ez da beharrezkoa ez guztiei batera heltzea ezta guztiei lehentasun berbera ematea ere. Tokian tokiko erabakiak hartu dira eta lehentasunak jarri dira. | |
2022 | ||
Hizkuntzek ere badute bere irudia, badituzte inguratzen dituzten marko asoziatibo eta gogo loturak. Hizkuntza politika eta plangintzan markagintza eta marketinetik datozen jakintzak baliatzeko oinarria jartzea da lan | honen proposamena. • Hitz gakoak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 6 (0,04) |
Lehen forma
honen | 2 (0,01) |
honetako | 2 (0,01) |
hau | 1 (0,01) |
honetarako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau proposamen | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hau proposamen dinamiko | 2 (0,01) |
hau proposamen bat | 1 (0,01) |
hau proposamen ez | 1 (0,01) |
hau proposamen sostengatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |