Emaitzak: 5
2011 | ||
Sistema | hau pertsona hauek komunikatzeko duten modu bakarra da. Honen bitartez hitz egin dezakete ordenadoreak duen ahots sintetizatzaile bat erabiliz. | |
2012 | ||
Rockola.fmbezala, entzuten den abestia gustuko dugun ala ez hautatzeko aukera, kanal horiek pertsonalizatzeko, erabiltzaileak. Aplikazio | hau pertsona hauei gomendatzen zaie: musika entzun nahi badute beren zerrendak egin gabe, editoreak hautatzeko irizpideaz baliatuz. | |
2013 | ||
Beste edozein helburu, bidean estatu menperatzaileek egindako kontzesio gisa besterik ez dira izango onargarriak, baina inoiz ez azken helburu gisa. Artikulu | hau pertsona hauek sinatu dute: Tasio Agerre, Victor Alexandre, Luis M. Martinez Garate, Ferran Suay i Lerma, Mikel Sorauren, Humberto Astibia, Fernando Sanchez Aranaz, Hector Lopez Bofill, Jose Miguel Martinez Urmeneta, Antton Soroa, Mirari Bereziartua, Jaume Renyer, Angel Rekalde, Patxi Goikoetxea, Beñi Agirre, Josu Sorauren... | |
Hezkuntza hori, askotan, oharkabean ematen da, eguneroko jarreren bidez, belaunaldien arteko balioen transmisioan… Horregatik, hezkuntza prozesu ororen parte aktibo direnen esku dago egoera hauek guztiak esplizitu egin eta jorratzea.Behar bereziak dituzten pertsonen sexualitatea errealitate ezezaguna da gehienontzat. Formazio proposamen | honek pertsona hauen sexualitateen arreta merezi duen tokian jartzea du helburu, gainerako sexualitateen leku berean. Horregatik, sexualitateari eta behar bereziei buruzko eduki teorikoak eskaintzeaz gain, zailagoak egiten zaizkigun egoeretan lantzeko estrategiak eskainiko dira saio hauetan; agerian utziz, horien aurrean ez duela balio isiltasunak edo ez esku hartzeak.Apirilaren 5era arte, matrikula zabalikIkastaroaren helburuak eta eduki sorta Urtxintxa Eskolaren webgunean aurki dezakezue, matrikulazio ataleko ikastaroaren fitxan. | |
Hezkuntza hori, askotan, oharkabean ematen da, eguneroko jarreren bidez, belaunaldien arteko balioen transmisioan… Horregatik, hezkuntza prozesu ororen parte aktibo direnen esku dago egoera hauek guztiak esplizitu egin eta jorratzea.Behar bereziak dituzten pertsonen sexualitatea errealitate ezezaguna da gehienontzat. Formazio proposamen | honek pertsona hauen sexualitateen arreta merezi duen tokian jartzea du helburu, gainerako sexualitateen leku berean. Horregatik, sexualitateari eta behar bereziei buruzko eduki teorikoak eskaintzeaz gain, zailagoak egiten zaizkigun egoeretan lantzeko estrategiak eskainiko dira saio hauetan; agerian utziz, horien aurrean ez duela balio isiltasunak edo ez esku hartzeak.Apirilaren 5era arte, matrikula zabalikIkastaroaren helburuak eta eduki sorta Urtxintxa Eskolaren webgunean aurki dezakezue, matrikulazio ataleko ikastaroaren fitxan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
uriola.eus | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau pertsona | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau pertsona hauek | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |